Bienvenido Peru 🇵🇪 42

8 november 2022 - Lima, Peru

5u opgebeld door een collega die mijn verjaardag niet vergeten was, bedankt Dirk, nu ik toch wakker ben even men mails raadplegen en dit bij een goede tas koffie. Dan maar taxi gepakt en naar Bellavista municipalidad voor mijn vrouw haar papieren, de welke, weet ik zelfs niet, heeft te maken met onze woning. Alles klaar dan maar bus op en naar Avenida a la marina voor mijn bezoek aan de dokter, en jaja hopelijk kan ik er vandaag bij, want het begon met de woorden , even wachten want hij is er nog niet😂😂😂 ben precies in Peru??? Neenee ik ben in Peru👍😂😂 goed nieuws en op tijd , na men consultatie te horen gekregen dat ik een infectie in de keel had en de nodige medicatie voor geschreven kreeg( zie foto) tijd om langs pharmacia te gaan , oei de prijs hier valt tegen, duurder dan in België, heeft te maken volgens Patricia daar ik diabetes heb en hier word dat doorgerekend aan de patiënt. Bij deze minder suiker en meer water drinken, zal voor morgen zijn, vandaag men verjaardag vieren met hoe kan het anders, neenee vandaag geen bier, veel te koud voor de keel, hou het maar bij koffie met lekker stuk taart. Met deze onvergetelijke happy Birthday, of zoals ze het hier zo mooi zeggen Feliz Cumpleaños, kruip ik in mijn bedje, met dank aan gans de familie hier die mij een mooie dag bezorgde. En bij dezen wens ik jullie zoals steeds een rustige nacht en tot gauw, en morgen men eerste werk, medicatie nemen dat ik snel beter wordt👍👍

1. Yvonne:
    8 november 2022