Bienvenido Peru 🇵🇪 58

24 november 2022 - Callao, Peru

Goedemorgen, 6u30 en we zijn weeral wakker, zoals gewoonlijk een pistolets, neenee vandaag hou ik het op toastbrood ,met banaanschijfjes. Héél lekker als ge het mij vraagt, Dan even langs Minka gepasseerd om wat eten te kopen en onze jugo te nuttigen, dat heeft weer goed gesmaakt. Nu gauw naar huis, om te horen hoe het nu zit bij emigratie. Patricia heeft maar langs een andere site proberen in te loggen bij emigratie, Yeah na enige pose haar klacht geschreven en de nodige documenten gemaild, nu afwachten op antwoord, dat duurde nu niet lang, kreeg antwoord dat de klacht ongegrond was, met ander woorden, ze geven hun fouten niet toe, hopelijk morgen meer succes, om het via een andere weg te regelen, al goe zijn hier veel achterpoortjes😂👍Dan maar naar Mall Plaza voor de beentjes eens te strekken, en eens te proeven van de rijstpap en Mazzamorra morada, eerlijk gezegd, is hier niet goed hoor, beter naar Callao geweest, maar ja, ik heb ze dan alle drie maar opgegeten, dan kan ik morgen eens goed naar de wc gaan hé😂😂 Voila en bij het terug keren naar huis, te voet nog wel, even langs Walther en Julia voor een chalchipapa, dat hebben we ook weer binnen. Al een geluk dat ik wat van het voetbal heb kunnen genieten, al zal het wel veel beter moeten worden 👍 zo en bij deze is het weeral tijd om men bedje op te zoeken en wat op mijn Facebook te loeren hé, bij dezen wens ik jullie zoals steeds een rustige nacht en tot morgen hé, slaapwel 👍👍

Buenos dias, 6.30 am y nos despertamos de nuevo, como siempre a pistoletas, no no hoy me quedo con pan tostado, con tajadas de platano.  Muy bien si me preguntas, Dan acaba de pasar por Minka para comprar algo de comida y comer nuestro jugo, que sabía bien de nuevo.  Ahora vete rápido a casa, para enterarte de la situación con la emigración.  Patricia acaba de intentar iniciar sesión en emigración a través de otro sitio. Sí, después de que alguien escribió su queja y envió por correo electrónico los documentos necesarios, ahora esperaba una respuesta, eso no tardó mucho ahora, obtuve una respuesta de que la queja no tenía fundamento, en otros Es decir, no admiten sus errores, ojalá mañana más suerte, para arreglarlo de otra manera, aquí hay muchas lagunas 😂👍 Entonces ve a Mall Plaza a estirar las piernas y probar la papilla de arroz y la Mazzamorra morada, la verdad aqui no es bueno, mejor me fui al Callao, pero si, me comi los tres, luego mañana puedo ir al baño ey 😂😂 voilá y cuando regreso a casa, todavía a pie, solo paso Walther y Julia para una chalchipapa, eso lo tenemos de nuevo.  Tengo la suerte de haber podido disfrutar un poco del fútbol, ​​aunque tendrá que mejorar mucho 👍 así que y aquí está de nuevo el momento de buscar mi cama y acechar en mi Facebook hey, aquí les deseo como siempre una tranquilidad noche y hasta mañana, buenas noches 👍👍