Bienvenido Peru 🇵🇪 61

27 november 2022 - Callao, Peru

Goedemorgen 8u en zoals steeds een lekker kopje koffie, bij een lekker rozijnen en notenbrood met een schel speciale hesp. Na dit ontbijt even met combi naar Mall Plaza voor de diensten van Reniec en Mac op te zoeken, alles werkt vandaag, buiten deze 2 diensten, dus maandag terug gaan. Dan maar te voet terug naar huis om een goei tas koffie te drinken. En voor de verontrustende lezers onder ons en die zich zorgen moest maken qua mijn gezondheid, ik heb vanmorgen mijn bloedwaarden geprikt en had 174, is al veel hoger geweest, maar af en toe minder suiker doet wonderen 👍deze namiddag het heel rustig aan gedaan, ti’s tenslotte weekend, en morgenvroeg om 8u spelen onze rode duivels, dat beloofd👍👍nog gauw een bord soep gemaakt met Peruaanse groenten en met een bouillonblokje voor de smaak, dat was weer lekker, na  de klok van 20 u krijgt ons buikje weer honger, en zijn we dan maar een chalchipapa gaan eten en Patricia was al blij met een hamburger , en een fles Inca Cola om alles door te spoelen, na dit lekkers terug naar huis gestapt en zo kruipen we voldaan in ons bedje, en zoals steeds wens ik een rustige nacht en tot morgen hé, met hopelijk goed nieuws over de Belgen hé👍

Buenos días 8 am y como siempre un rico café, con un delicioso pan de pasas y nueces con un estridente jamón especial.  Después de este desayuno nos fuimos a Mall Plaza con combi para los servicios de Reniec y Mac, todo funciona hoy, excepto estos 2 servicios, así que regrese el lunes.  Luego regreso a casa a pie para tomar una buena taza de café.  Y para los lectores inquietantes entre nosotros y que tenían que preocuparse por mi salud, me hice un análisis de sangre esta mañana y fue 174, ha sido mucho más alto, pero menos azúcar de vez en cuando hace maravillas 👍 me lo tomé con mucha calma esta tarde, Es fin de semana después de todo, y mañana a las 8 en punto jugarán nuestros red devils, eso está prometido 👍👍 pronto un plato de sopa hecha con vegetales peruanos y con un cubito de caldo para el gusto, eso estuvo bueno otra vez, después del reloj de 20 nos va a volver a dar hambre la barriga, y luego nos fuimos a comer una chalchipapa y Patricia ya estaba contenta con una hamburguesa, y una botella de Inca Cola para enjuagar todo, después de este capricho volvimos a casa y así nos metemos nuestra cama satisfecha, y como siempre deseo tener una noche tranquila y hasta mañana hey, con suerte buenas noticias sobre los belgas hey 👍

1. Monique Janssens:
    27 november 2022
    De eerste helft speelde de Belgen goed de 2e helft waren ze moe.De Marokkanen speelde heel sterk.En zijn terecht gewonnen .