Bienvenido Peru 🇵🇪 64

30 november 2022 - Callao, Peru

Goedemorgen ti’s 7u en de zon schijnt al goed, heel de week 22 graden, en ti’s nog maar lente👍🌞na een lekker ontbijt gaat vrouwtje spaghettisaus maken op de manieren van Patrick Robbé 👍en de spaghetti was héél lekker. Tijd om de laatste papieren qua dozen af te geven, en geloof het of niet, ti’s nog niet in orde, putters ( neem die nooit meer voor verhuis) in plaats van originele papieren via scan te sturen zenden ze maar een copietje, is dus hier niet geldig, is dat nu zo moeilijk om de originele papieren te gebruiken, elk document ter wereld word gescand, 1 maatschappij zend de verkeerde documenten op , met name Putters, heb mail gestuurd en hopelijk morgen goed nieuws, ben dat zo moe hé, heb al 17 mails gestuurd 😡na men bezoek van gisteren bij het consulaat zat er vandaag een link bij men mails om mijn papier in België op te vragen, was in 2 minuten geklaard👍En zo naderen we weer de avond, tijd voor een bezoekje te brengen aan Walther, spijtig hij was er niet, en dan zijn het pistolets geworden met de nodige jamon de pollo. En dan nu wat kijken naar Apple TV , en zo sluiten we de dag weer af, rustige nacht en tot morgen 👋

Buenos días, son las 7 am y el sol brilla bien, 22 grados toda la semana, y es solo primavera 👍🌞 después de un buen desayuno, mami hará salsa de espagueti a la manera de Patrick Robbé 👍 y el espagueti estaba muy rico.  Hora de entregar los últimos papeles en cuanto a cajas, y lo creas o no, aún no está en orden, putters (esos nunca más los vuelvas a llevar por mudanza) en vez de enviar papeles originales vía scan, solo mandan una copia, así que aquí está no es válido, es tan difícil usar los documentos originales, se escanean todos los documentos del mundo, 1 empresa envía los documentos incorrectos, especialmente Putters, he enviado un correo electrónico y espero buenas noticias mañana, ¿estoy tan cansado de eso? Ya envié 17 correos electrónicos 😡 después de mi visita al consulado ayer, había un enlace con mis correos electrónicos de hoy para solicitar mi papel en Bélgica, se hizo en 2 minutos 👍 Y así nos acercamos a la noche nuevamente, tiempo para una visita a Walther, lástima que no estaba, y luego se convirtió en pistoletes con el necesario jamón de pollo.  Y ahora mira algo de Apple TV, y así cerramos el día, noche tranquila y hasta mañana 👋

1. Yvonne:
    30 november 2022
    Wat een miserie, we duimen mee 🤞
  2. Monique Janssens:
    30 november 2022
    Man man man toch wat een misère hopelijk snel opgelost.🍀🍀🍀