Bienvenido Peru 🇵🇪 65

1 december 2022 - Callao, Peru

8 u opstaan en ontbeten , even post na kijken , en jawel goed nieuws van België, mijn bewijs van goed gedrag is verstuurd met de nodige stempels naar mijn e-mailadres, nu betalen 20€ en kan het formulier afprinten 👍👍in 1 dag formulier klaar👍En nu jawel tijd voor mij eens te laten verwennen door de Peruaanse wateren, kort weg gezegd”ik ga een douche nemen “😂en nu een bericht van putters om een document dat ontbrak moet ik nog eens 65€ betalen, zonder dit document geen dozen, heb het dan maar betaald, en laat ons nu hopen dat de dozen uit de container kunnen en na inspectie naar ons thuis geleverd kan worden, we zullen maar duimen zeker👍👍een goede raad voor lid nu al degene die dmoesten de stap zetten om naar buitenland te verhuizen, neem zeker geen putters, die zijn van niets op te hoogte😂. En dan ga ik nu spaghetti eten, er was nogal overval gisteren en die smaakt nu nog betere de tomatensaus erbij👍Nu gaan we even een bezoekje brengen aan de mama van Melina, is een vriendin van patty, die woont in de buurt van  SMP Av. De Peru 👍Die is jarig , na deze blije mömenten , tijd om huiswaarts te keren, zei het niet om eerst langs Walther te passeren voor wat lekkers, en zo dalen we af richting La casa om de rust op te zoeken. En zo is het vandaag ook weeral tijd om jullie zoals steeds een rustige nacht en tot morgen te wensen 👍

Levántate a las 8 am y desayuna, revisa tu correo, y sí, buenas noticias de Bélgica, mi comprobante de buena conducta ha sido enviado con los sellos necesarios a mi dirección de correo electrónico, ahora paga 20 € y puedes imprimir el formulario 👍👍 en 1 dia de lista 👍 Y ahora si tiempo de dejarme consentir por las aguas peruanas, en fin "Me voy a duchar" 😂 y ahora un mensaje de putters por un documento que faltaba, tengo que pagar otro 65 €, sin este documento no hay cajas, solo lo pagué, y ahora esperemos que las cajas puedan sacarse del contenedor y entregarse en nuestra casa después de la inspección, cruzaremos los dedos 👍👍 un buen consejo para los miembros ya los que tuvieron que dar el paso de mudarse al extranjero, seguro que no toman putters, no se enteran de nada 😂.  Y luego voy a comer espagueti ahora, ayer hubo un gran robo y ahora sabe aún mejor con la salsa de tomate 👍 Ahora le vamos a visitar a la mamá de Melina, es amiga de patty, que vive cerca SMP Av.  El Perú 👍 Es su cumpleaños, después de estos momentos felices, hora de volver a casa, no lo dijo para pasar primero por Walther por algo lindo, y así descendemos hacia La casa para encontrar la paz.  Y por eso hoy toca de nuevo desearos una noche tranquila y hasta mañana 👍

1. Yvonne:
    1 december 2022
    We duimen mee voor jullie dat alles in orde komt
  2. Monique Janssens:
    1 december 2022
    Ik duim mee voor jullie
  3. Ann janssens:
    3 december 2022
    Vandaag geen verhaal René ?