Bienvenido Peru 🇵🇪 67

3 december 2022 - Callao, Peru

6u30, en ja ook vandaag weer vroeg wakker, tijd om met vrouwtje ontbijt te nemen en dan ons huisje wat op te kuizen,zodat het weer frisjes ruikt 🧁mijn Belgische papieren zijn in orde, Alleen  mijn trouwakte in Peru moet nog voorzien worden van een apostillo en dan de formulieren laten vertalen, en dan kan ik eindelijk mijn pas aanvragen. Ook deze laatste brug is overwonnen, en papieren zijn al bij de vertaler, nog even alles in het Spaans terug krijgen,en er staat niets meer me in de weg om mijne pas aan te vragen, en met Patricia haar paspoort probleem, daar komt ook licht aan het einde van de tunnel👍Wat een dag vandaag weeral, en dachten het een beetje rustig aan te doen. Maar ja alles komt goed, nu tijd om de rusten, met deze zoals steeds een rustige nacht gewenst en tot morgen hé 👋

6:30 am, y sí, me levanté temprano otra vez hoy, hora de desayunar con mi esposa y luego limpiar nuestra casa, para que vuelva a oler fresco 🧁 mis papeles belgas están en orden, solo falta mi certificado de matrimonio en Perú que me proporcionen un apostillo y luego que me traduzcan los formularios, y luego finalmente puedo solicitar mi pase.  Este último puente también se ha superado, y los papeles ya están con el traductor, solo falta que me devuelvan todo en español, y nada se interpone para solicitar mi pase, y con el problema del pasaporte de Patricia, aquí sale luz al final de el túnel 👍 Qué día hoy otra vez, y pensé que nos lo tomaríamos con calma.  Pero si todo estará bien, ahora es tiempo de descansar, les deseo una noche tranquila con este y nos vemos mañana hey 👋

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Yvonne:
    3 december 2022
    🤞🤞
  2. Willy van der Velden:
    4 december 2022
    het is hier heerlijk rustig ....:-) missen jullie wel maar jullie zoon passeert hier al eens voorbij mijn deur , maakt een beetje goed