Bienvenido Peru 🇵🇪 68

4 december 2022 - Callao, Peru

6u en de vliegtuigen maken we weer wakker, zullen hier wel aan wennen, en ja heb ineens de blog van gisteren ook verstuurd, was het vergeten , maar uitstel is geen afstel hé. Mijn vrouw ligt ook al wakker naast mij, en dat op een zaterdagmorgend. Tijd om tegen 7 uur naar den bakker te gaan, want tegen 12u sluit die om tegen 14u terug open te gaan,  is daarna wel open tot 22u👍 En ditmaal ging vrouwtje lief naar den bakker, om daarna samen te ontbijten, na dit ontbijt tijd om naar de plaatselijke kapster te gaan “ ten huize patty “ ja vrouwtje met haar tondeuse, alles weg😂😂nu even onder de douche en we zien er weer lekker fris uit op deze zonnige zaterdag. Na de match van Argentinië even met vrouwtje en Rocio naar Mall Plaza en naar Metro voor de nodige boodschappen en werden erna uitgenodigd door Toño voor een lekker Chinees restaurant uit te proberen, en ja het was lekker, kip met zoetzure saus en ananas. Om daarna door te rijden naar Vicky Dulceria in Callao voor een lekker dessert om de dag af te sluiten. En nu zijn we voldaan en moe, en kruipen we gezellig met zen tweeën in bed, met ander woorden, slaapwel en tot morgen voor weer een dag vol avontuur 👍beste beginnen met ontbijt en de kamer een beetje te herinrichten, tot morgen 😂👍

Nos despertamos a las 6 am y los aviones otra vez, nos acostumbraremos a esto, y sí, de repente envié el blog de ayer, lo olvidé, pero el aplazamiento no es un ajuste, ¿verdad?  Mi esposa ya está despierta a mi lado, y eso un sábado por la mañana.  Hora de ir a la panadería a las 7 am, porque cierra a las 12 pm para abrir nuevamente a las 2 pm, luego está abierto hasta las 10 pm 👍 Y esta vez mamá fue a la panadería, a desayunar juntas, después de este tiempo de desayuno a ve a la peluquería local ′′ at the patty house ′′ sí, esposa con sus tijeras, todo se fue 😂😂 ahora en la ducha y nos vemos bien y frescos este sábado soleado.  Después del partido de Argentina, fuimos al Mall Plaza con mi esposa y Rocío y al Metro para comprar los alimentos necesarios y luego Toño nos invitó a probar un buen restaurante chino, y sí, estaba delicioso, pollo con salsa agridulce y piña. .  Luego continúe a Vicky Dulceria en Callao para un buen postre para terminar el día.  Y ahora estamos satisfechos y cansados, y nos metemos en la cama los dos, en otras palabras, buenas noches y nos vemos mañana para otro día lleno de aventuras 👍 mejor empieza con el desayuno y redecora un poco la habitación, nos vemos mañana 😂👍

1. Yvonne:
    4 december 2022
    Met al dat gaan uit eten denk aan de extra kilooootjes, 😀
  2. Monique Janssens:
    5 december 2022
    En zeker uwe suiker in t oog houden
  3. René Janssens:
    5 december 2022