Bienvenido Peru 🇵🇪 90

26 december 2022 - Callao, Peru

Goedemorgen , wat was dat een prachtige kerstnacht, ik lag om 2 uur in mijn bed, Patricia bleef nog wat beneden bij de familie bijpraten of mag ik zeggen bijdrinken😂 in ieder geval ik kon toch de slaap niet vatten door de muziek die door heel het huis te horen was, ben dan maar om 5u30 afgezakt naar beneden om één en het ander op te ruimen, de straat was precies oorlogsgebied van het vele vuurwerk, heb dan maar borstel en vuilblik ter handen genomen en alles mooi opgekuist, Voila goede daad voor kerstmis gedaan, en intussen was het 8 uur smorgens en tijd om die van ons in hogere sferen te brengen, waar ze blij was dat ze in haar bedje lag, dat laatste slokje wijn was teveel, slaapwel schat tot strakjes. Heb dan maar mijn ontbijt genomen met hoe kan het ook anders een goei tas koffie 👍we naderen de klok van 14u tijd om toch wat te eten, Koude spirelli met een eitje met spek, dat was weer lekker. En nu toch even op bedje gaan liggen, de vermoeidheid treft ook mij nu, dus ook beetje naast mijn vrouwtje gaan liggen, en je moet dan weten dat ik dat ook allemaal moet noteren in mijn reisblog hé, maar doe dit graag hoor. Ik heb het misschien wel over kerstmis gehad, en daarom wil ik van de gelegenheid gebruik maken om al mijn familie en vriendenkring op en buiten Facebook en zalig kerstmis te wensen🎄🎄 we naderen ook stilaan de avond, en even bekijken wat er nog op het programma staat😂😂 morgen nog maar eens naar emigratiedienst, ben dan juist 3 maanden hier, en mijn paspoort moet verlengd worden, morgen hier meer over, en voor nu zoals steeds wens ik jullie zoals steeds een rustige nacht en tot gauw hé🇵🇪👍

Buenos días, que maravillosa noche de Navidad fue esa, estaba en mi cama a las 2 en punto, Patricia se quedó abajo con la familia para ponerse al día o debería decir un trago 😂 de todos modos no pude dormir por la música que sonaba todo el tiempo. se escuchó la casa, luego bajé a las 5:30 am para limpiar uno y otro, la calle era exactamente una zona de guerra de los muchos fuegos artificiales, luego tomé un cepillo y un recogedor y limpié todo muy bien, Voila buena acción para navidad hecho, y mientras tanto eran las 8 de la mañana y hora de llevar lo nuestro a un ambiente mas alto, donde ella estaba feliz de estar en su cama, ese ultimo sorbo de vino fue demasiado, buenas noches cariño ves tu mas tarde  Luego desayuné con qué otra cosa puede ser una buena taza de café 👍 nos estamos acercando al reloj de las 14 h para comer algo, spirelli frío con un huevo con tocino, eso estuvo bueno otra vez.  Y ahora vete a la cama por un rato, el cansancio también me está afectando ahora, así que también acuéstate al lado de mi esposa, y debes saber que también tengo que escribir todo eso en mi blog de viajes, pero por favor haz esto.  Es posible que haya mencionado la Navidad, así que me gustaría aprovechar esta oportunidad para desear a toda mi familia y círculo de amigos dentro y fuera de Facebook una Feliz Navidad 🎄🎄 También nos acercamos a la noche, y veamos qué queda en el programa es 😂 😂 mañana voy al servicio de emigración otra vez, estaré aquí por 3 meses, y mi pasaporte necesita ser renovado, más sobre esto mañana, y por ahora como siempre les deseo una noche tranquila y hasta pronto hey 🇵🇪 👍

1. Monique Janssens:
    Leuke familie
  2. Yvonne:
    Zag er lekker uit, 😋
  3. Javques:
    Beste wensen voor 2023 he van mij en Rita
  4. Alex:
    26 december 2022
    Hoikes,wens jullie daar fijne feestdagen toe en zo te lezen, kunnen ze daar feesten😉🤣