Bienvenido Peru 🇵🇪 93

29 december 2022 - Independencia, Peru

Goedemorgen ti’s 7u00 rap ons klaarmaken voor een rit naar Plaza Norte, met de bus met als moeilijke naam “ Tahuantinsuyo“  Voila dat weet je ook weeral, rijden niet zo druk dan de combi’s naar Lima . Deze bus stopt in independencia, maar hier noemen ze dat SMP San Martin de Porres👍 Even langs Megameuble voor wat nieuwe meubelen te bekijken om dan een 3 quartos te voet te stappen naar Megaplaza, in men vorige verhalen heb ik je uitgelegd wat daar zo allemaal te zien is, voor de vergeteraars, heb ik er nog wat foto’s genomen👍Terug thuisgekomen na een rit van een drie kwartier, pfffff even een siësta,vanavond komt pedicure voor mijn nageltjes te knippen. En na dit is het  weeral tijd om mijn slaapkamer te bezoeken, met ander woorden ik ga slapen, met de woorden rustige nacht en tot morgen hé👍Hopelijk krijg ik morgen mail van emigratie voor mijn pas hé, maar dat zien we morgen wel.

Buenos días a las 7:00 am prepárense rápidamente para un viaje a Plaza Norte, en bus con el difícil nombre "Tahuantinsuyo" Voila, ya saben que no andan tan ocupados como las combis a Lima.  Este bus para en independencia, pero aqui le dicen SMP San Martin de Porres 👍 Pasate por Megameuble a ver unos muebles nuevos y luego camina 3 cuartos a pie hasta Megaplaza, en mis stories anteriores te expliqué que todo lo que hay alli puede se ve, para los olvidadizos, tomé algunas fotos más 👍 Volví a casa después de un viaje de 45 minutos, pfffff solo una siesta, la pedicura vendrá esta noche a cortarme las uñas.  Y despues de esto es hora de visitar mi recamara nuevamente, o sea me voy a dormir, con las palabras noche tranquila y hasta mañana hey 👍 Ojala mañana me llegue un mail de emigracion para mi pase, pero ya veremos sobre eso mañana.

1. Yvonne:
    29 december 2022