Bienvenido Peru 🇵🇪 95

31 december 2022 - Callao, Peru

7u30 goedemorgen en zoals elke ochtend beginnen met ontbijt en heerlijk ruikende koffie. Vandaag het één en het ander klaarmaken voor eindejaar hé Eerst de kamer voort opruimen, ik heb witte saus klaargemaakt voor bij de bloemkool, en samen met Milanese en spaghetti is dat weer heerlijk smullen. Nu eerst met Christian op stap voor wat extra vuurwerk voor oudejaar hé. En na deze trip terug wat uitrusten, om tegen 18u nog eens naar Minka te gaan om wat verse groenten voor morgen hé, overal waar  je naar kijkt zie je geel, de kleur van oud naar nieuw, slingers, toeters, brillen, hoedjes, bloemen alles ziet geel. Na deze boodschappen terug huiswaarts, nu wat wwe worstelen zien is hier elke vrijdag live👍👍 en vanavond houden we het rustig met een pistolets met kippenworst  en een toastje erbij niet slecht, de laatste 2 dagen wat last van buik, teveel vet, ja beetje opletten met de voeding hé. Zo naderen we stilaan de tijd om zoals gewoonlijk een rustige nacht en tot morgen te wensen, voor de allerlaatste keer dit jaar, maar ge weet volgend jaar doen we gewoon verder👍
7.30 am buenos días y como todas las mañanas comenzamos con desayuno y delicioso café con olor.  Preparando uno y otro para fin de año hoy, ey Primero limpie el cuarto, preparé salsa blanca para la coliflor, y junto con milanesa y espagueti que vuelve a estar riquísima.  Ahora primero con Christian para algunos fuegos artificiales adicionales para la víspera de Año Nuevo.  Y después de este viaje de vuelta a descansar, para ir a Minka de nuevo a las 6 de la tarde a comprar unas verduras frescas para mañana ey, donde mires ves amarillo, el color de viejo a nuevo, guirnaldas, cascabeles, vasos, sombreros, flores, todo se ve amarillo.  De vuelta a casa despues de estas compras, ahora a ver wwe wrestling es en vivo aqui todos los viernes 👍👍 y esta noche lo callamos con un pistolete con salchicha de pollo y una tostada no esta mal, los ultimos 2 dias algunos problemas estomacales, demasiada grasa si un poco cuidado con la comida.  Así poco a poco nos vamos acercando al momento de desearles una noche tranquila y hasta mañana como siempre, por última vez este año, pero ya saben que el año que viene seguiremos 👍

1. Monique Janssens:
    31 december 2022
    Nu zeg ik niet tot morgen maar tot volgend jaar
  2. Yvonne:
    Te veo el proximo ano 👍
  3. Bob De Schutter:
    31 december 2022
    prettig jaareinde, en een spetterend 2023 met alle dagen vervuld van liefde, gezondheid en humor
  4. Lieve De Pelsmaker:
    1 januari 2023
    René, mijn allerbeste wensen en veel geluk in ‘t nieuwe jaar 🥂🍾