Bienvenido Peru 🇵🇪 96

1 januari 2023 - Callao, Peru

7u30 goedemorgen op deze laatste dag van 2022 en morgen beginnen we opnieuw met volle moed en nieuwe avonturen. Maar eerst een ontbijt nemen om nog eens langs Minka passeren om vanavond de buiken vol te stouwen met kip op zijn Peruaans. En de nodige alcohol( bier, wijn, whisky 👍 en natuurlijk zou een nieuwjaar niet beginnen met het nodige vuurwerk 🧨 zeker de gele bloemen niet vergeten .we naderen weeral stilaan de klok van 18u tijd om het thuisfront de beste wensen over te maken, ja in België is het nu om 18 u plaatselijke tijd nieuwjaar, wij moeten nog 6 uurtjes wachten 👍dan maar even douchen en bezoekje aan de barbershop, a zo blinken 😂😂vuurwerk ligt beneden opgestapeld, zal om 12u knallen

0CE60354-29DC-4539-98D2-80F542B405AA
en of genoeg knalplezier🧨🧨🧨

Tijd om naar beneden te gaan waar de feesttafel op ons wacht, het eten kan beginnen, mmmmm en het was weer lekker hoor👍Nog een glaasje wijn erbij, wat is het leven mooi.gedanst, plezier gemaakt en gedronken tot 7u , pfff nu men bed nog vinden en tijd om eens lang uit te gaan liggen. Bij dezen wens ik jullie allemaal een gelukkig en vooral gezond 2023❤️

7.30 am buenos días en este último día del 2022 y mañana empezamos de nuevo con todo el coraje y nuevas aventuras.  Pero primero tome un desayuno para pasar Minka nuevamente para llenar las barrigas con pollo a la peruana esta noche.  Y el alcohol necesario (cerveza, vino, whisky 👍 y, por supuesto, un nuevo año no comenzaría con los fuegos artificiales necesarios 🧨 ciertamente no olvides las flores amarillas. Nos acercamos lentamente al reloj de las 6 p. m. hora de enviar los mejores deseos al frente interno, sí, en Bélgica ahora es Año Nuevo a las 6 p. m. hora local, tenemos que esperar otras 6 horas 👍 luego tomar una ducha y visitar la barbería, así que brilla 😂😂 los fuegos artificiales se amontonan debajo, estallarán a las 12 pm

0CE60354-29DC-4539-98D2-80F542B405AA

y o suficiente diversión 🧨🧨🧨

Es hora de bajar donde nos espera la mesa de la fiesta, la comida puede empezar, mmmmm y fue agradable otra vez 👍 Otra copa de vino, la vida es bella. bailé, me divertí y bebí hasta las 7 am, pfff ahora los hombres todavía encuentran la cama y tiempo para acostarse un rato.  Por la presente les deseo a todos un feliz y especialmente saludable 2023 ❤️

384439FF-DC9A-4DEC-BC0C-E8AA0578E881

1 januari 2023
    Wij wensen jullie een TO 2023
  3. Lieve De Pelsmaker:
    2 januari 2023
    Ik wens jullie ook het allerbeste voor 't nieuwe jaar
    🥂🍾 tjing !