Bellavista Perú 🇵🇪 103

27 februari 2025 - Callao, Peru

Goedemorgen, tot men spijt moet ik jullie mededelen dat ik gisteren niets kon schrijven daar in mijn straat niemand kon geraken op internet, zelfs mijn mobiel data werkte niet, daarom vandaag een dubbele aflevering over het wel en wee hier in Perú. Op gestaan om even mijn financiële toestand te bekijken en de noodzakelijke betalingen te voldoen. Na deze plicht, langs mijn schoonbroer pocho, om met zen allen iets te gaan eten in Plaza san Miguel. Iets Amerikaans maar toch lekker  https://fridaysperu.com/ . Daarna huiswaarts en nog wat pistolets halen voor ‘s avonds toch nog wat te kunnen eten, dan maar wat tv kijken, met een goei stuk fris fruit, watermeloen, naar deze was door de warmte hier al niet meer zo vers, dan maar een kopje met druiven, die waren tenminste toch lekker, dan wat koekjes met een tas koffie en tv kijken tijd om de avond aan te vatten. Vrouwtje had het te warm en na een verfrissend douche het bed in en zo vielen we rond 22u in slaap, natuurlijk als je heel vroeg ga slapen ben je natuurlijk ook vroeg wakker hé, 5u20 dan maar opgestaan een frisse douche genomen en even langs ziekenhuis langs gegaan om info omtrent seguro hospital, is een soort verzekering die het bezoek ervan minder duur maakt. Dan nog eventjes een korte wandeling in shoppingcenter Plaza San Michel omdat het shoppingcenter mall plaza uit voorzorg gesloten is om na te kijken of er eventuele mankementen moet gerepareerd moet worden, omdat er 3 dagen geleden in Trujillo een dak is ingestort is in een winkelcentrum en mall plaza verschillende mankementen toonde die een sluiting om wille van de veiligheid bevool. Daarom moeten we nu naar plaza san miguel of naar Minka, daar is het nog open hé en de warmt hier zet zijn opmars verder, volgende week verwachten ze temperaturen van 33 en 35 graden, in de schaduw te verstaan pffff dat word weer zweten en afzien, insmeren en insmeren en genoeg drinken, geef mij maar België, nee nee toch niet, heb het hier best naar mijn zin. Nu thuis gekomen genieten van een welverdiende siësta. Dan maar wat balletjes gebakken voor bij den boterham, en dan nu wat luieren in mijne zetel zodat we straks met de airco aan rustig de slaap kunnen vatten, tis hier momenteel 28 graden om 20u15 dus wensen wij jullie nu een goede nacht en tot weder horen hé, ciao👍🥵🥵

Foto’s

1 Reactie

  1. Lieve De Pelsmaker:
    27 februari 2025
    Dat klinkt als hoogzomer…. nu zoudt ge aan de kust moeten zitten.
    ☀️⛱😎🍹🍦