Bienvenido Peru 🇵🇪 1

27 september 2022 - Callao, Peru

Hier mijn eerste reisverslag 26 september 2022.

Goedemorgen, goedemiddag of moet ik zeggen goedenavond, ja lig hier nu van 4u15 wakker. Na een vlucht van 16 uur ben ik geraakt waar ik ooit wou wonen, in het prachtige Peru. Beetje last van de jetlag maar dat zal wel minderen per dag. Ik wandelde door de straat waar we wonen en geloof me het was precies of ik hier nooit ben weggeweest. Na een blij weerzien van de familie voelde we ons direct thuis, eens de 8 valiezen in de kamer stonden en we lekker peruaans hadden gegeten, werd het tijd om ons verblijf aangenaam te maken , heeft vrouwtje de slaapkamer als eerste gereinigd, was wel nodig na 3 jaar leeg gestaan te hebben, ik ben dan maar met Christian (broer van Patricia) sleutels laten bijmaken zodat ieder zijn bosje sleutels heeft. En ja wat is een dag zonder mijn dagelijkse koffie…. Niets hé , ben dan maar bij de winkel om de hoek wat koffie melk en suiker gaan halen. Na een lekker bakje troost zouden de Nederlanders zeggen , buiten een frisse neus opgehaald, pfff was met 16 graden wel wat frisjes, oh ja ti’s winter hier, en bij dit verhaal word ik plots verstoord door een opstijgend vliegtuig, ja die vliegen hier telkens over ons huis, we wonen dan ook juist naast de luchthaven hé 😂😂😂😂tijd om mijn eerste verslag te eindigen, en ja ja er zullen er nog veel volgen. Het ga je goed in België.

Aquí está mi primer informe de viaje del 26 de septiembre de 2022.

Buenos días, buenas tardes o debería decir buenas noches, sí, ahora estoy despierto desde las 4:15 am.  Después de un vuelo de 16 horas llegué donde alguna vez quise vivir, en el hermoso Perú.  Un poco de jet lag, pero eso disminuirá cada día.  Caminé por la calle donde vivimos y créanme fue como si nunca hubiera salido de este lugar.  Después de un feliz reencuentro con la familia, inmediatamente nos sentimos como en casa, una vez que las 8 maletas estaban en la habitación y habíamos comido una deliciosa comida peruana, era hora de hacer agradable nuestra estadía, mamá limpió la habitación primero, pero era necesario. después de haber estado vacío durante 3 años, tuve que hacer llaves extra con Christian (el hermano de Patricia) para que cada uno tenga su propio manojo de llaves.  Y sí qué es un día sin mi café diario….  Nada, solo fui a la tienda de la esquina a comprar café, leche y azúcar.  Después de una buena taza de consuelo, dirían los holandeses, tomé un poco de aire fresco afuera, pfff, hacía un poco de frío con 16 grados, oh, sí, es invierno aquí, y con esta historia, de repente me perturba un avión que despega, sí, ellos Siempre volamos por aquí, nuestra casa, vivimos justo al lado del aeropuerto. Es hora de terminar mi primer informe, y sí, habrá muchos más por seguir.  Lo estás haciendo bien en Bélgica.

1. Heidi:
    2 oktober 2022
    Amai blij dat het voelt als thuiskomen voor je x krijg het toch even moeilijk dit te lezen 🙈
  2. Ann janssens:
    4 oktober 2022
    Je hebt gelijk om in zo een mooi land te verblijven met prachtige familie
  3. Paulibiza:
    4 oktober 2022
    Blij dat je je al direkt goed thuis voelt Rene beste voor je en je familie.
  4. Karel Van Laer:
    4 oktober 2022
    Top geschreven als ook de mails die ik van jou heb gelezen. Bedankt dat je dit doet voor ons.
  5. Alex Verniers:
    Geniet ervan makker! 😉😉😉👍❤️
  6. Elisa Wauters:
    4 oktober 2022
    Geniet ervan , kijk al uit naar uw volgend verhaal .
  7. Kristel De clercq:
    4 oktober 2022
    Top. We gaan je blijven volgen
  8. Staf Sommeryns (portierke) st:
    5 oktober 2022
    hopelijk vind je de nodige rust en het genot van je pensioen, en je famillie daar in Peru