Bienvenido Peru 🇵🇪 10

7 oktober 2022 - Callao, Peru

Geloof het of niet, maar alweer wakker om 4u15, dan maar beginnen aan mijn reisverslag van vandaag hé, oh ja ze vragen me hier wat voor weer het hier is, smorgens frisjes bewolkt met zo een 14 graden , tegen een uur of 10 word het zo een 17 graden, en met het zonnetje erbij is het gevoel toch zo een 20 graden, jaja ti’s hier wel juist lente hé, is het omgekeerde van België, hier lente, bij jullie herfst. Zo dat weten jullie ook weeral. En we zijn inmiddels 4u30 en zal nog eens kijken op de kalender wat er vandaag nog op het schema staat. Beginnen zoals elke morgen, …… met een ontbijt en dan de taxi in voor een rit naar Breña, voor beide passen nu, bewijs van goed gedrag aanvragen, is het volgende euvel, heb er gelukkig nog 1 op mijn gsm staan, is wel van April 2022 want ja er één opvragen via Antwerpen.be gaat helaas niet meer, daar ik enkel een Peruaans nummer heb en op de site je eerst moet aanmelden met Belgisch nummer 🤔 dus hopen maar dat deze even april nog volstaat 🤔😂we moeten niet naar Breña, we kunnen alles ook online doen, de toekomst is precies verleden geworden of andersom, ti’s maar hoe ge het bekijkt. Dus dan maar naar Minka om wat centen af te halen, daarna, we zijn inmiddels 13u tijd voor een eerste keer Chifa, in België zeggen ze we gaan naar de Chinees, hier gaan we naar de Chifa 👍en we nemen toch zo graag kam lu wantan, voor de prijs van 26 soles voor 2 gegeten plus fles Inca cola en halve liter chicha morada , mijn dag kan niet meer stuk. Voor de lekkerbekken onder jullie, zie bijlage; https://comidasperuanas.net/kam-lu-wantan/ 👍 gauw nog wat boodschappen gedaan en voor 8 soles naar huis per taxi. Tijd voor men siësta 🥰🥰 2 uurtjes later….. Voila das ook weer voorbij , tijd voor iets te knabbelen. Daar de Walther deze week niet aanwezig is, zal het iets anders worden vanavond, er was anders genoeg keuze, zie menu op foto👍 Dus even voort wandelen. En het is chalchipapa geworden, smakelijk en nu naar huis, ti’s dan ook al over 21u, nu nog een goei tas koffie en kannetje weer tegen. Tot morgen iedereen 👍

Lo creas o no, pero despierto de nuevo a las 4:15 a.m., luego comenzaré con mi informe de viaje de hoy, oye, oh sí, me preguntan cómo está el clima aquí, en la mañana, fresco y nublado con unos 14 grados, será a eso de las 10 en punto unos 17 grados, y con el sol ahí, la sensación es de unos 20 grados, sí es primavera aquí, no es al revés de Bélgica, aquí primavera, con tu otoño.  Así que también lo sabes.  Y ahora somos las 4:30 a. m. y volveremos a mirar el calendario para ver qué programa hay hoy.  Comenzando como todas las mañanas,…… con el desayuno y luego en el taxi para dar un paseo a Breña, para ambos pases ahora, solicitar prueba de buen comportamiento, es el siguiente problema, por suerte todavía tengo 1 en mi móvil, es de abril de 2022 porque sí, lamentablemente ya no es posible solicitar uno a través de Antwerpen.be, porque solo tengo un número peruano y en el sitio primero debes registrarte con un número belga 🤔 así que espero que este abril sea suficiente 🤔😂 no tenemos que ir a Breña, también podemos hacer todo online, el futuro se ha convertido en pasado o viceversa, según se mire.  Entonces, a Minka para recolectar algo de dinero, después, ahora estamos a la 1 p. comido por el precio de 26 soles por 2 más una botella de Inca cola y medio litro de chicha morada, mi día no puede salir mal.  Para los gourmets entre ustedes, vea el archivo adjunto;  https://comidasperuanas.net/kam-lu-wantan/ 👍 rápidamente hice algunas compras y me fui a casa en taxi por 8 soles.  Hora de una siesta 🥰🥰 2 horas después... Voila, se acabó otra vez, hora de picar algo.  Como Walther no está presente esta semana, será algo diferente esta noche, hubo mucha variedad, vea el menú en la foto 👍 Así que siga caminando.  Y se ha vuelto chalchipapa, sabroso y ahora en casa, ya son pasadas las 9 de la noche, ahora un buen café y una jarra otra vez.  Nos vemos mañana a todos

1. Heidi:
    😍😍
  2. Alex:
    7 oktober 2022
    Alles heeeeel rustig daar!
  3. Yvonne:
    Redelijk goedkoop daar dan? Perfecto 😃
  4. Monique Janssens:
    9 oktober 2022
    Hey Rene is jullie container van België al aangekomen ?
    Groetjes uit België xxx
  5. René Janssens:
    9 oktober 2022
    Voorlopig nog niet, waren bepaalde papieren niet in orde, maar nu wel, weet enkel niet wanneer het verstuurt word, putters ging mij laten weten wanneer. Bij een zending rechtstreeks naar ons gaat niet, dat konden ze niet vroeger zeggen😡
    Nu sturen ze het van bedrijf naar bedrijf, daarom moet ik ook een hoge boete betalen, omdat ze het moeten sturen van bedrijf naar bedrijf.