Bienvenido Peru 🇵🇪 11

8 oktober 2022 - Callao, Peru

6u30 eindelijk goed geslapen, nu weet ik ook tenminste wanneer het 5u12 is, is het uur wanneer de eerste vlieger over ons huis passeert ✈️🥰eerst eens over mijn gezicht vrijven met koud water, zo zijn we ineens wakker brrr. Tijd voor de pistolets en wat charcuterie. Vandaag staat er niet veel op het programma, rust, rust en nog eens rust, is weeral 14 u dus wat luisteren naar Antwerp tegen Sint truiden⚽️. Gauw wat gaan eten in Mall Plaza, spaghetti bolognesi, alleen naar de tomatensaus moest ge zoeken😂😂daarna huiswaarts gewandeld, nog even langs den bakker voor vanavond laat men hongertje te stillen 👍 En zo word het stilletjes aan om mijn bedje op te zoeken, is vandaag een rustig dagje geweest, mag ook eens hé, en morgen gaan we wat meubels halen, het zal weer druk worden morgen, maar daar vertel ik je morgen meer over, goedenacht en tot morgen bij het ontbijt 👍👍

6:30 finalmente dormí bien, al menos ahora sé cuando son las 5:12, es la hora en que la primera cometa pasa sobre nuestra casa ✈️🥰 primero hago el amor sobre mi cara con agua fría, así que de repente estamos despiertos brrr.  Hora de los pistoletes y algo de charcutería.  Hoy no hay mucho en el programa, descansa, descansa y vuelve a descansar, son las 14 h otra vez, así que escucha Antwerp contra Sint Truiden ⚽️.  Cena rápida en Mall Plaza, spaghetti bolognesi, solo tenías que buscar la salsa de tomate 😂😂 luego caminé a casa, solo pasé la panadería para esta noche que la gente sacie su hambre 👍 Y así lentamente comienza a ir a mi cama, hoy ha sido un día tranquilo, que tú también, y mañana vamos a conseguir algunos muebles, mañana estará ocupado otra vez, pero mañana te contaré más, buenas noches y nos vemos mañana en el desayuno 👍👍

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Lieve De Pelsmaker:
    8 oktober 2022
    Goeie morgen René, ik zit hier te ontbijten en lees ondertussen uw dagelijks verslag …. daardoor smaakt het nog beter 😂😂😂
  2. Kris Bogaerts:
    8 oktober 2022
    Zo te lezen ben je al wat ingeburgerd…houden zo,laat de wereld maar door draaien en laat je leiden de dag zelf 👍
  3. Elisa Wauters:
    Geniet van de rust
  4. Yvonne:
    Groot gelijk, genieten maar 😃
  5. Ronald:
    8 oktober 2022
    Zeg rene als ge aan dees tempo blijft eten gade nen extra stoel moeten boeken als je terug komt.🤣🤣🤣
  6. René Janssens:
    8 oktober 2022
    Bedankt Ronny om me er op attent te maken dat ik moet eten, zou het nog kunnen vergeten hé😂
  7. Monique Janssens:
    9 oktober 2022
    De tijd vliegt nogal in Peru.
  8. Staf Sommeryns (portierke) st:
    11 oktober 2022
    Inderdaad René op tijd rusten kan rust geven