Bienvenido Peru 🇵🇪 23

20 oktober 2022 - Callao, Peru

7u lekker geslapen maar toch nog wat verkouden, 1 antigrippil genomen en vanavond nog eens 2 en wat zuigtabletten nemen en zou morgen een beter mens zijn. We zullen zien hé. Vandaag ga ik eens men bakkerskunsten tonen, al bij al beginnen we bij het gemakkelijkste, een broodpudding op de wijze van Stefan Elias (https://instagram.com/stefan.elias?igshid=YmMyMTA2M2Y=)  Voila broodpudding in de oven, na een uurtje klaar😂 Tegen een uur of 2 afzakken naar La punta, eindelijk de zee mijn vakantiegevoel🏖Lekker gaan eten, en deze keer geen chalchipapa of hamburguesa😂😂Maar wel in cabosrestaurante Callao waar het heerlijk te vertoeven was, en vooral lekker eten is. Na dit lekkers terug naar huis voor wat te rusten, de dag word lang, remember om 12 u internetten met Interpol 😂gauw een stukje broodpudding georberd, en viel die hier in de smaak👍👍dan nog wat gezelligpraten over de familie, en zo is het weeral tijd om op hamburgerjacht te gaan, ik pas vandaag, heb vandaag al genoeg gegeten, maar de vrouwtjes hadden nog zin in hamburgers met kip , sla, mayonaise en tartaar, als ze maar gelukkig zijn. Zo tot hiertoe mijn verhaal, ti’s hier nu 21u45 en moet binnen 2 uurtjes er even terug uit, ge weet wel hé Interpol 👍 zo dus voor nu een zalige nachtrust en tot morgen hé, met hopelijk een afspraak bij Interpol 👍👍

7 horas dormí bien pero aún estaba resfriado, tomé 1 pastilla antiadherente y esta noche otras 2 y tomé unas pastillas y mañana sería mejor persona.  vamos a ver oye.  Hoy les mostraré algunas habilidades para hornear, en general, comenzaremos con el más fácil, un budín de pan al estilo de Stefan Elias (https://instagram.com/stefan.elias?igshid=YmMyMTA2M2Y=) Voilá budín de pan en el horno, después de estar listo por una hora 😂 Bajando a La punta alrededor de las 2 en punto, finalmente el mar mi sensación de vacaciones Yendo a una buena cena, y esta vez sin chalchipapa o hamburguesa Pero en cabosrestaurante Callao donde estaba maravilloso para quedarse, y especialmente buena comida.  Después de estas golosinas de regreso a casa para descansar un poco, el día se está haciendo largo, recuerda navegar por Internet con la Interpol a las 12 en punto 😂 rápidamente ordenó un pedazo de budín de pan, y le gustó aquí 👍👍 luego tenga una agradable charla sobre el familia, y eso es todo, es hora de ir de nuevo a la caza de hamburguesas, solo hoy, he comido lo suficiente hoy, pero las damas todavía querían hamburguesas con pollo, lechuga, mayonesa y tartar, siempre y cuando estén felices.  Hasta aquí mi historia, está aquí ahora a las 9:45 p. m. y tengo que salir en 2 horas, ya sabes, hola Interpol 👍 así que por ahora una buena noche de sueño y nos vemos mañana, con suerte con una cita en Interpol 👍👍

1. Yvonne:
    20 oktober 2022