Bienvenido Peru 🇵🇪 22

19 oktober 2022 - Callao, Peru

7u goedemorgen, jaja en nu wel eerst naar de bakker voor lekkere pistolets, dat we deze toch weer bewolkte dag kunnen aanvatten. Lekker ontbijten en vrouwtje eetkamer mooi gepoetst, tijd om mijn Interpol code te gaan betalen bij de Bank de la nacion, is hier niet gelijk welke bank je neemt hoor. En dan hopen dat ik op 20 oktober een afspraak kan maken hé, enige tijd later…Voila dat is ook weeral betaald, voor elk papiertje weten ze je hier wonen. Thuis gekomen maakte Rocio weer een lekkere rijstschotel met kip klaar, pfff buikje goed gevuld met als drank zelfgemaakt ananassap. Tijd voor men siësta 😴😴 Nu wat buiten wandelen, niet te ver want het is nog steeds frisjes, de zeelucht maakt het nog kouder, dan maar tabletten nemen tegen mijn keelpijn en verkoudheid , de pillen werken, lig suf op mijn bed, maar voel me beter en beter worden, zijn precies paardemiddelen 👍voornaamste is dat ik snel beter word. Toch nog gauw 2 pistolets met kippeworst gegeten, want medicatie mag men niet nuchter nemen hé. Na een pauze wat tv gekeken, en ja ze hebben hier 145 kanalen in hun pakket, en toch kijken ze naar kanaal 4 (Amerikanen tv) denk dat ge dat kunt vergelijken met Vtm👍👍toch nog gauw een hamburger naar binnen smokkelen, deze keer ene met vlees sla ei, salade, friet, hesp, mayonaise en ketchup, laat het een especial noemen, toch zo lekker. Zo dan nu tijd om mijn paardenmiddel te nemen, met een goede hete thee, naar het schijnt na dit medicament morgen veel beter, we duimen hé, met deze woorden neem ik voor vandaag afscheid, en morgen weer een dag vol verrassingen , goedenacht en tot morgen👍

7 am buenos días, sí y ahora primero a la panadería por deliciosos panecillos, para que podamos comenzar de nuevo este día nublado.  Buen desayuno y el comedor de mami bien limpio, hora de pagar mi código de Interpol en el Banco de la Nación, no es exactamente a qué banco te llevas aquí.  Y luego espero poder programar una cita el 20 de octubre, oye, Voila, eso está pagado de nuevo, por cada papel que saben que vives aquí.  Al llegar a casa, Rocío preparó un sabroso plato de arroz con pollo, uf, mi barriga bien llena de jugo de piña casero como bebida.  Es hora de una siesta 😴😴 Ahora sal a caminar, no muy lejos porque todavía está fresco, el aire del mar lo hace aún más frío, luego toma tabletas para mi dolor de garganta y resfriado, las pastillas funcionan, me acuesto somnoliento en mi cama, pero siento cada vez mejor son exactamente remedios para caballos 👍 lo principal es que me recupero rápidamente.  Todavía rápidamente comió 2 rollos con salchicha de pollo, porque la medicación no debe tomarse sobrio.  Después de un descanso vi un poco de televisión, y sí, tienen 145 canales en su paquete aquí, y sin embargo ven el canal 4 (televisión estadounidense), creo que puedes comparar eso con Vtm 👍👍 todavía metiendo de contrabando rápidamente una hamburguesa, esta vez con carne de lechuga huevo, ensalada, papas fritas, jamón, mayonesa y ketchup, llamémoslo especial, pero tan sabroso.  Así que ya es hora de tomar mi remedio para caballos, con un buen té caliente, al parecer después de este medicamento mañana mucho mejor, cruzamos los dedos, con estas palabras me despido por hoy, y mañana otro día lleno de sorpresas, buenas noches y adiós mañana👍

1. Lieve De Pelsmaker:
    Veel beterschap René en verzorg u maar goed 🫠
  2. Monique Janssens:
    19 oktober 2022
    Verzorg u maar goed.Tot de volgende😉😉😉
  3. Yvonne:
    Beterschap 🫖