Bienvenido Peru 🇵🇪 29

26 oktober 2022 - Callao, Peru

7u mooie tijd om op te staan, en ja na een aangename douche, even naar de bakker voor 10 pistolets en we zijn weer 3 soles armer,ja je leest het goed, 1 pistolets kost hier net  geen 8 eurocent 👍😂 na een extra pistolets gegeten te hebben met een glaasje jugo de fresas mmm lekker en gezond, zijn we klaar om naar Mall Plaza te gaan kijken voor wat nog ontbreekt hé. 2 jassen en 2 truien, zijn de bewonderen in de map foto’s 😂1 jas voor de vrouw, kan nog net in haar kleerkast 😂😂en de rest voor mij, moet nog een kleerkastje bij kopen voor mij😂😂zo na deze korte wandeling terug thuis voor een lekker bord soep met kip👍Dan maar een siësta nemen om vervolgens de kamer wat te ordenen, toch nog even mails nakijken en zie de laatste formulieren van mijn verhuis zijn klaar, nu kan het echt op den boot met vertrek in Antwerpen op 2 november en aankomst in Peru op 29 november, en daar kijken we naar uit. Vandaag rustig dagje, zei het niet dat er kippensoep was, maar ik ging toch voor de allerbeste chalchipapa bij Walther en Julia, na deze toch tijd voor een lekker ciabatta-broodje met kippeworst bij een lekkere koffie, slapen zal geen probleem zijn , daar we toch al wat stappen gezet hebben vandaag. Bij dezen wens ik jullie zoals steeds een rustige nacht en tot morgen, voor weer een verslag van mijn dagelijks avontuur, tot morgen 👍👍

7 am un buen momento para levantarse, y sí después de una agradable ducha, solo a la panadería por 10 pistolets y somos 3 soles más pobres otra vez, sí, leyeron bien, 1 pistolets cuesta poco menos de 8 centavos de euro aquí 👍😂 después de un extra pistolets Después de haber comido con un vaso de jugo de fresas mmm sabroso y saludable, estamos listos para ir a Mall Plaza por lo que aún falta.  2 abrigos y 2 suéteres, se admiran en las fotos de la carpeta 😂 1 abrigo para la mujer, puede caber en su armario 😂😂 y el resto para mí, todavía tengo que comprarme un armario 😂😂 de vuelta después de este corto paseo a casa para un buen plato de sopa con pollo 👍 Luego tome una siesta y luego organice la habitación, todavía revise los correos electrónicos y vea que las últimas formas de mi mudanza están listas, ahora realmente puedo ir en el barco con salida en Amberes el 2 de noviembre y llegada a Perú el 29 de noviembre, y estamos deseando que llegue.  Hoy día tranquilo, no decía que había sopa de pollo, pero aun así fui por la mejor chalchipapa en Walther and Julia, después de este tiempo por un buen sándwich de chapata con salchicha de pollo con un buen café, el sueño no será un problema, ya que ya hemos dado algunos pasos hoy.  Les deseo una noche tranquila como siempre y hasta mañana, para otro reportaje de mi aventura diaria, hasta mañana 👍👍

1. Yvonne:
    26 oktober 2022