Bienvenido Peru 🇵🇪 28

25 oktober 2022 - Callao, Peru

7u30 goedemorgen zoals steeds naar den bakker, denk dat we ongeveer aan de 150 pistolets zitten 😂😂tijd voor de vrouwen hun dagelijkse babbel, en zo naderen we stilaan de middag, tijd voor een busje naar Minka, oei wegomlegging op een wegomlegging, precies Antwerpen, dus maar een quadro te voet om dan toch een combi te pakken gekregen voor de resterend 2 quadro af te leggen, Dan maar eerst het financiële hoofdstuk, is ook weeral geregeld, dan maar wat shoppen, Voila ook weer gedaan. Eens kijken voor een televisie voor in mijn kamer, even de prijs uitgerekend, viel goed mee 1179 soles of in Euro 301€. Zijn solden voor iets , al wil mijn vrouw een Sony , maar ja die betaal je hier bijna 4x duurder 4299 soles of zo een 1098€, als je het mij vraagt goei ik voor Philips gaan, we zien wel😂😂tijd voor een taxi naar huis, de taximan van gisteren stond er weer, ti’s prijs was weer snel gemaakt, 8soles👍😂En ne gaan we deze namiddag feestje bouwen bij Eduardo, geen BBQ deze keer, maar arroz chaufa😂😂😂 na de verjaardagstaart en de nodige gezangen tijd om huiswaarts te keren. En zo zijn we weer thuis, nog een goei tas koffie gezet, smaakt altijd, en zo kan ik nu rustige nacht wensen en tot morgen voor weer een avontuurlijke dag, tot morgen😂👍

7.30 buenos días como siempre al panadero, creo que somos unos 150 pistoletes 😂😂 hora de la charla diaria de mujeres, y así nos acercamos a la tarde, hora de una furgoneta a Minka, oh desvío en un desvío, exactamente Amberes, entonces solo un quadro a pie para conseguir una combinación para que los 2 quadro restantes tomen, luego primero el capítulo financiero, también se organiza de nuevo, luego algunas compras, listo de nuevo.  Busco un televisor en mi habitación, acabo de calcular el precio, no estaba nada mal 1179 soles o en Euro 301€.  Son ventas por algo, aunque mi mujer quiere un Sony, pero si pagas casi 4x mas caro aqui 4299 soles mas o menos a 1098€, si me preguntas me voy por philips, a ver hora un taxi a casa , el taxista de ayer estaba ahí otra vez, el precio de ti se hizo rápido otra vez, 8 soles 👍😂 Y ne vamos a hacer una fiesta en Eduardo esta tarde, no barbacoa esta vez, pero arroz chaufa 😂😂😂 después del pastel de cumpleaños y el canto necesario hora de volver a casa.  Y así estamos de vuelta en casa, hicimos otra buena taza de café, siempre sabe, y ahora puedo desear una noche tranquila y hasta mañana para otro día de aventuras, hasta mañana 😂👍

1. Monique Janssens:
    25 oktober 2022
    Leuk , ge ziet wel aan uw buikske dat ge bijgekomen zijt.Tot morgen
  2. Yvonne:
    25 oktober 2022
    Leuk om alle dagen wat te lezen 😃 het gaat je goed blijkbaar in Peru, geniet ervan👍
  3. Staf Sommeryns (portierke) st:
    26 oktober 2022
    Sorry René heb een paar dagen overgeslagen, zit met verbouwingen en dat moet ook gebeuren. In ieder geval ik zie op de foto's dat met jullie alles ok is, en heu zonder baard een stukje jonger en oo knapper zegt bergrivierke tot weder lezen