Bienvenido Peru 🇵🇪 31

28 oktober 2022 - Callao, Peru

Wakker om 6u30 dus tijd om op te staan, bakker een bezoekje gebracht en bij Rocio wat jamon  de pais te kopen, gaat hier niet over Ricio, maar over Rocio van de mercado , hoop dat je nog kunt volgen, dan terug huiswaarts.waar deze middag de vrouwen des huizes hun nageltjes een nieuw uitzicht geven.

Puur natuurEn ze zien er mooi uit

voila 40 soles, kunt ge niet voor sukkelen.en zo is het weeral tijd om te gaan eten, voor mij vandaag Italiaanse kost, spaghetti bolognesi, de andere eten hier linzen en laat dit nu net iets zijn dat ik niet lust 😂😂savonds nog een blokje rondgewandeld en langs de bakker nog 6 pistolets gekocht voor de stille honger die kan uitbreken vanavond, dan toch eens aan mijn verleiding niet weerstaan en heb dan maar een chalchipapa naar binnen verworven, terug thuis, de dames onder ons kijken gezellig naar Amerikanen tv, heb ik al verteld dat dat op kanaal 4 is😂😂. Zo naderen we de klok van 21u30 tijd om men bedje op te zoeken, morgen gaan we kleding shoppen in la Gamarra, daar vind ge massa’s Shoppingruimtes met kleding, zal weer heel druk worden, en bij dezen goede nachtrust gewenst en tot morgen 👍

Despiértate a las 6:30 a. m., hora de levantarte, visita la panadería y compra un poco de jamón de país en Rocio, esto no se trata de Rocio, sino de Rocio del mercado, espero que aún puedas seguirme, luego de vuelta a casa. dándole a las mujeres de la casa un nuevo look a sus uñas.

y se ven hermosos

voilá 40 soles, no se puede superar. Y entonces es hora de comer de nuevo, para mí hoy comida italiana, espaguetis a la boloñesa, los demás comen lentejas aquí y que esto sea algo que no me gusta en la noche. y pasé la panadería compré 6 pistoletes más para el hambre silenciosa que puede estallar esta noche, entonces no resistas mi tentación y luego compré una chalchipapa adentro, de regreso a casa, las damas entre nosotros están viendo la televisión estadounidense, ¿mencioné que está en el canal? 4😂😂.  Así nos vamos acercando al reloj de las 21:30 hora de acostarnos, mañana iremos a comprar ropa a la Gamarra, allí encontraréis masas de zonas comerciales con ropa, volverá a estar muy concurrida, y os deseo buena suerte Dormir bien y hasta mañana 👍

1. Monique Janssens:
    28 oktober 2022
    Geniet van je shoppingdag en tot morgen😉😉😉
  2. Yvonne:
    28 oktober 2022
    Geniet van jullie dagje 👍
  3. Staf Sommeryns (portierke) st:
    29 oktober 2022
    Mokt er nen schonen dag van en lot oe mor os goan