Bienvenido Peru 🇵🇪 32

29 oktober 2022 - Callao, Peru

Pfff om 2 uur wakker, om dan tegen 4 u terug in slaap te vallen tot 7u30, had nog wat pistolets over van gisteren, leuk idee dacht ik met hot-dog, niet doen dus, de pistolets waren al zacht geworden en is moeilijk verteerbaar voor mij, dus mijn tas koffie geledigd met in mijn rechterhand een worstje met mosterd, toch iets in mijn lijf hé. Dan maar taxi genomen naar Plaza San miguel voor een lekker broodje bij sla Luche, met een lekkere kop chicha. Even de prijzen vergelijken van de tv toestellen hier, want ja binnen 3 weken begint Quatar 2022, en ik ga de Belgen van hier uit toch steunen hé, heb dan maar ineens voetbaltruitje gekocht van de Rode Duivels. Terug huiswaarts met busje van Avenida de la marine naar Ovalo om vandaar een wandeling te doen naar La Taboadita. Even uitrusten met nog een schotel Spaghetti Bolognesi, een dag later smaakt die nog even goed, dan maar met taxi voor 5 Soles naar Mall Plaza om voort prijzen te vergelijken en ja het zal een lg toestel worden, prijs 1799 soles, is zo een 452€ , in België 850€, morgen gaan we hem halen👍 Terug thuis en even wachten op Katherine, bracht nog een slaapkussen mee👍 Dan toch even voor de week af te sluiten, met zijn allen langs Walther en Julia voor onze lege plekjes in onze maag op te vullen met hamburgers en frietjes met kip, nu dat ook doorgespoeld is met heerlijke chicha, tijd om mijn reisverslag vandaag te beëindigen, en zoals steeds wensen wij jullie een rustige nacht en tot  morgen 👍

Pfff desperté a las 2 en punto, para volverme a dormir a las 4 en punto hasta las 7:30, aún me quedaban algunos pistoletes de ayer, buena idea pensé con hot dog, así que no lo hagan, los pistoletes ya habían ablandado y es difícil de digerir para mí, así que vacié mi taza de café con una salchicha con mostaza en mi mano derecha, algo en mi cuerpo después de todo.  Luego tomamos un taxi a la Plaza San Miguel para un buen sándwich de lechuga Luche, con una buena taza de chicha.  Comparemos los precios de los televisores aquí, porque dentro de 3 semanas comenzará Qatar 2022, y de todos modos voy a apoyar a los belgas desde aquí, así que de repente compré una camiseta de fútbol de los Red Devils.  De vuelta a casa en autobús desde la Avenida de la marine hasta Ovalo y de allí hacer un paseo hasta La Taboadita.  Tome un descanso con otro plato Spaghetti Bolognesi, un día después todavía sabe bien, luego tome un taxi por 5 soles hasta Mall Plaza para seguir comparando precios y sí, será un dispositivo LG, precio 1799 soles, son unos 452 € , en Bélgica € 850, mañana lo vamos a conseguir 👍 De vuelta a casa y esperar a Katherine, traje otra almohada para dormir 👍 Luego para cerrar la semana, junto con Walther y Julia para nuestros lugares vacíos en nuestro llenar el estómago con hamburguesas y papas fritas con pollo, ahora que eso también ha sido regado con una deliciosa chicha, hora de terminar mi informe de viaje hoy, y como siempre les deseamos una noche tranquila y hasta mañana 👍👍

1. Yvonne:
    29 oktober 2022
    Veel kijkplezier met de rode duivels 😃
  2. Lieve De Pelsmaker:
    29 oktober 2022
    René, ongelooflijk plezierig om elke ochtend uw vervolgverhaal te lezen 😀😀
  3. Peter De vos:
    29 oktober 2022
    We zitten elke dag met veel interesse jouw verhaal te lezen. Groeten Peter
  4. Monique Janssens:
    29 oktober 2022
    Veel kijkplezier met de voetbal.
  5. Dirk:
    30 oktober 2022
    succes met nieuwe tv ,groetjes
  6. Staf Sommeryns (portierke) st:
    31 oktober 2022
    Als jij voor de rode duivels supportert gaan e zeker winnen. en nu ga ik slapen