Bienvenido Peru 🇵🇪 34

31 oktober 2022 - Miraflores, Peru

8u goede morgen heb 4 uurtjes mijn bed gezien en het is weeral tijd om deze zondag gezellig te doorlopen, beginnen zoals steeds met een lekker ontbijt om daarna de auto in en naar La paz in San Miguel te rijden, daar was een beurs van allerlei Quartz en kristallen, noem het gerust , stenen met een geneeskundige kracht, ja ieder steentje hier heeft zijn betekenis, je gelooft erin of niet, dat is bijzaak. Na deze beurs voort gereden naar Larcomar ( https://www.larcomar.com/) degene die hier ooit zijn geweest, zullen zeggen dat je van hieruit mooie uitzichten hebt. Alleen als ge rond de middag hier aankomt en ge wilt iets eten in Larcomar  moet je reserveren of in de rij gaan staan , want er zijn wachttijden van rond het uur. Even door gewandeld en dan maar binnen gesprongen bij KFC, ook niet slecht om te eten. Daarna tijd om huiswaarts te rijden langs de Costa verde , zei het niet om even door te rijden tot in Callao voor ons lekker dessert, vandaag weer iets nieuws geprobeerd, cochino, naam  klink slecht, maar is een heerlijk dessert( https://youtu.be/YJFixMsK478 👍Na dit lekkers huiswaarts gereden om even van deze toch vermoeiende dag een smakelijk slot aan te breien, zijnde een lekkere portie chalchipapa. En bij al deze calorieën tijd om mijn bedje op te zoeken, want morgen brengen ze mijnen tv, dat beloofd, kan ik ook in mijn kamer naar kanaal 4 kijken, maar dan wel via Apple TV naar 4👍👍en bij deze wenst ik zoals steeds jullie een rustige nacht en tot morgen 👍😂😍

8 am buenos dias vi mi cama por 4 horas y es hora de volver a dar un lindo paseo este domingo empezar como siempre con un rico desayuno para luego manejar en el auto y hasta la paz en san miguel hubo una feria de todo tipo de Cuarzos y cristales, siéntete libre de llamarlos, piedras con un poder medicinal, sí, cada piedra aquí tiene su significado, lo creas o no, eso es secundario.  Después de esta feria se dirigió a Larcomar (https://www.larcomar.com/) los que alguna vez han estado aquí dirán que desde aquí se tienen hermosas vistas.  Sólo si llegas aquí alrededor del mediodía y quieres comer algo en Larcomar tienes que hacer una reserva o hacer cola, porque hay tiempos de espera de alrededor de una hora.  Simplemente caminé y luego salté a KFC, tampoco está mal para comer.  Luego es hora de conducir a casa por la Costa verde, no fue mi intención conducir hasta Callao para nuestro delicioso postre, probé algo nuevo hoy, cochino, el nombre suena mal, pero es un postre delicioso (https://youtu .be/YJFixMsK478 👍 Despues de estas golosinas nos dirigimos a casa para tejer un rico final a este dia agotador, siendo una buena porcion de chalchipapa. Y con todas estas calorias hora de ir a la cama, porque mañana me traeran la tele, eso prometo, tambien puedo ver canal 4 en mi cuarto, pero vía Apple TV a 4 y con este les deseo una noche tranquila como siempre y hasta mañana 👍😂😍

1. Yvonne:
    31 oktober 2022