Bienvenido Peru 🇵🇪 39

5 november 2022 - Callao, Peru

Pfffff om 3u wakker door het hoesten, dan maar wat medicijnen nemen 💊en  siroop en nu hopen dat ik rap terug in slaap valt.goed geslapen tot 9u20 , medicatie doet zijn werk, al is het nog niet volledig weg, vandaag nog medicijnen nemen en hopen op morgen beter, daardoor zal er vandaag niet veel activiteiten plaatsvinden, en ja we zijn nu 13u30 en nog steeds geen kabel aansluiting. Claro is al gebeld, en gingen terugbellen pffff😂laatste bericht, Claro gaat bellen 1 dag voor ze komen👍En zoals je ziet, is het vandaag een rustige dag, en mijn medicijnen doen hun werk, voel me al iets beter, morgen ook het rustig aan doen  , om half drie naar La Perla voor de laatste match van Alefero te bekijken, Maar daar leest je morgen meer over, nu mijn buikje nog eens gevuld met de nodige papas fritas , tijd om huiswaarts te keren, blijkbaar had vrouwtje ook nog zin in een hongertje en heb dan maar haar hamburger naar huis laten leveren. Ik kruip in mijn bedje, terwijl Patricia nog even de laatste ontwikkelingen volgt van Magaly tv. En bij dezen wens ik jullie zoals steeds een rustige nacht en tot morgen.👍

Pfffff despierto a las 3 am por tos, luego tomo un medicamento 💊 y jarabe y ahora espero que me vuelva a dormir rápidamente. espero un mejor mañana, así que no habrá muchas actividades hoy, y sí, ahora somos la 1:30 p. m. y todavía no hay conexión por cable.  Ya llamaron a Claro, y fue a devolver la llamada pffff último mensaje, Claro va a llamar 1 día antes de que vengan 👍 Y como pueden ver, hoy es un día tranquilo, y mis medicamentos están haciendo su trabajo, ya siento un un poco mejor, mañana también tómatelo con calma, a ver La Perla para el último partido de Alefero, pero eso lo leerás más mañana, ahora mi barriga está llena de las papas fritas necesarias, es hora de regresar a casa, al parecer mami también se había sentido como un hambre y luego hizo que le llevaran su hamburguesa a casa.  Me meto en mi cama, mientras Patricia sigue las últimas novedades de Magaly TV.  Y con esto les deseo una noche tranquila como siempre y hasta mañana

1. Yvonne:
    5 november 2022
    Dat is al idem als bij ons, (tot morgen) en dan zijn we 14 dagen verder 🤣🤣
  2. Monique Janssens:
    5 november 2022
    Verzorg U maar goed tot morgen