Bienvenido Peru 🇵🇪 40

6 november 2022 - Callao, Peru

9u mooi uur om op te staan, en te genieten van een lekkere pistolets met schijfjes banaan, wat kan het leven toch mooi zijn. En ook mijn keel begint beter en beter te worden. Vandaag komt de ruitenwasser langs om de ruiten langs buiten en van binnen eens te kuizen, hoelang zal dat al niet meer gebeurd zijn.Juist Peruaans nieuws ontvangen , de ruitenwasser komt vandaag niet, je kan nooit raden wanneer hij wel komt? …… Juist: mañana 👍dan maar eventjes naar Minka om dan weer rap terug naar huis te gaan. De voetbal van vanavond laat ik voor één keer passeren, de zeelucht doet momenteel geen deugd voor mijn keel 👍dan maar gaan wandelen, want steeds naar de herhalingen kijken van de kampioenen begint ook te vervelen. Dan maar een pistolets gegeten met kippeworst, ook lekker, en nu een wandeling gemaakt langs pescador, alleen uw adem inhouden, hier word nogal veel gerookt, als ge begrijpt wat ik bedoel, dan maar een praatje gemaakt met mijn vroegere tandarts Moyà, was blij me nog eens te zien na zoveel jaren, den dinsdag afgesproken om een pint te gaan drinken. Na den babbel huiswaarts om men bed op te zoeken, morgen om 8u30 naar Airport om Eduardo en zijn vrouw en dochter op te gaan halen, waren een weekje in de selva 👍 en bij deze wens ik zoals steeds jullie een rustige nacht en tot gauw hé👍

9 a.m. una buena hora para levantarse y disfrutar de un rico pistolete con tajadas de plátano, que linda puede ser la vida.  Y mi garganta también está mejorando cada vez más.  Hoy viene el limpiacristales a limpiar los cristales por fuera y por dentro, cuanto tiempo no volverá a pasar eso, acabo de recibir noticias peruanas, el limpiacristales no viene hoy, nunca se puede adivinar cuando vendrá?  …… Correcto: mañana, luego solo a Minka por un tiempo y luego regresa rápidamente a casa.  Dejaré pasar el fútbol de esta noche por una vez, el aire del mar no me hace bien en la garganta en este momento 👍 entonces salgo a caminar, porque ver las repeticiones de los campeones también empieza a aburrir.  Luego comí un pistolet con salchicha de pollo, también rico, y ahora me fui a caminar por pescador, solo aguanta la respiración, aquí se fuma bastante, si entiendes lo que quiero decir, entonces tuve una charla con mi ex El dentista Moyà, feliz de volver a verme después de tantos años, accedió el martes a tomar una pinta.  Después de la charla de vuelta a casa para buscar mi cama, mañana a las 8.30 am al aeropuerto a recoger a Eduardo y su esposa e hija, estuvieron una semana en la selva 👍 y con esto les deseo una noche tranquila como siempre y hasta pronto Oye

1. Monique Janssens:
    6 november 2022
    Ik zie er al naar uit 😉😉😉