Bienvenido Peru 🇵🇪 54

20 november 2022 - Callao, Peru

Goedemorgen 8u en goed geslapen, vandaag zaterdag en na een lekker toastje met mijn dagelijkse koffie, tijd om eens ons huisje onder handen te nemen, met een flinke kuisbeurt, afwas gedaan, de vloer met een goedruikend product gereinigd, wat ruikt het hier weer heerlijk.Na de afwas gedaan te hebben, oei precies een tsunami probleem met de waterleiding onder de vloer, werk voor een vriendschappelijke loodgieter, morgen op zondag komt hij al👍 Tijd voor nog een schotel spaghetti van gisteren, vandaag smaakt die iets lekkerder met een extra pakje tomatensaus 👍 en zo is het weeral 20u tijd voor de Peruanen wat aan te moedigen tegen Bolivia, met de nodige wijn en chips, geserveerd door Christian en de wijn is hier heel zoet en lekker🥰voetbal gedaan en ook deze keer wint Peru nu ook met 1-0👍 Tijd om mijn bed te gebruiken, slaapwel en tot morgen hé

Buenos dias 8 am y dormi bien, hoy sabado y despues de un rico brindis con mi cafecito diario, hora de cuidar nuestra casa, con una limpieza a fondo, fregar los platos, limpiar el piso con un producto de buen olor, que maravilla huele aquí otra vez. Después de lavar los platos, vaya, exactamente un problema de tsunami con la tubería de agua debajo del piso, trabaja para un plomero amigo, vendrá mañana domingo 👍 Es hora de otro plato de espagueti de ayer, hoy sabe un poco mejor con un paquete extra de salsa de tomate 👍 y nuevamente son las 8 pm hora de que los peruanos animen contra Bolivia, con el vino y papas fritas necesarios, servido por Christian y el vino es muy dulce y delicioso aquí 🥰 fútbol hecho y esta vez Perú es también ganando ahora con 1-0 👍 Es hora de usar mi cama, buenas noches y hasta mañana hey

1. Yvonne:
    20 november 2022
    Hopelijk niet al te veel breek werk