Bienvenido Peru 🇵🇪 53

19 november 2022 - Callao, Peru

Goedemorgen 7 u tijd voor onze dagelijkse koffie, vrouwtje houd het bij thee anijs. Mijn inventarislijsten doorgemaild naar Pocho, Christian en Marlon en Patricia , hopelijk nu alles klaar om de dozen binnen 10 dagen te ontvangen. Gauw naar Minka nu voor een betaling te doen en dan zal  het weer gauw middag zijn. Nog eens een mail, de lijsten stonden fouten in, dus opnieuw, wat moet een mens anders doen hé, tijd voor lekkere spaghetti bolognesi te eten. Met lekker vers vlees in de tomatensaus 👍 eventjes kijken naar het nieuws, er komen berichten binnen dat er een ongeluk is gebeurd op de luchthaven, brandweerwagen gebotst tegen landend vliegtuig, 2 brandweermannen omgekomen. Na dit droevig nieuws nog een laatste check-up van mijn lijst met inhoud van mijn dozen gemaild naar het nodige personeel die mijn zending verzorgen 👍 Nog een lekkere verrassing rond 22u30x kwamen ze de bestelling hamburgers die Susan besteld had aan huis leveren, ik heb hier maar 1 lekker antwoord voor… AY QUE RICO 😂😂Bij deze verassing tijd om ons bedje op te zoeken, morgen zaterdag staat er ook weer van alles gepland, dus beste lezers bij dezen wensen wij vanuit Peru jullie zoals steeds een rustige nacht en tot morgen 👍👍

Buenos dias 7 am hora de nuestro cafecito diario, señora palo al te anís.  Envié mis listas de inventario por correo electrónico a Pocho, Christian y Marlon y Patricia, espero que ahora todo esté listo para recibir las cajas dentro de 10 días.  Rápidamente a Minka ahora para hacer un pago y pronto volverá a ser mediodía.  Otro correo electrónico, las listas contenían errores, así que de nuevo, ¿qué más puede hacer una persona? Oye, es hora de comer unos sabrosos espaguetis a la boloñesa.  Con deliciosa carne fresca en salsa de tomate 👍 Solo viendo las noticias, están llegando informes de que hubo un accidente en el aeropuerto, un camión de bomberos se estrelló contra un avión que aterrizaba, 2 bomberos murieron.  Después de esta triste noticia, una última revisión de mi lista con el contenido de mis cajas, enviada por correo electrónico al personal necesario que se encarga de mi envío 👍 Otra agradable sorpresa alrededor de las 10:30 pm entregaron el pedido de hamburguesas que ordenó Susan, Aquí solo tengo 1 buena respuesta para... AY QUE RICO 😂😂 Con esta hora sorpresa de buscar nuestra cama, mañana sábado todo está planeado nuevamente, así que queridos lectores por este medio les deseamos una noche tranquila desde Perú como siempre y nos vemos mañana 👍👍

1. Yvonne:
    19 november 2022
    Ik duim voor jullie dozen 🤞
  2. Ann janssens:
    19 november 2022
    Hopelijk gaat de verhuis met de dozen zoals afgesproken
  3. Monique Janssens:
    Aftellen maar nog 9 dagen 🙏
  4. René Janssens:
    19 november 2022
    Ik lees natuurlijk ook jullie reactie’s hoor, en ben natuurlijk blij dat jullie mijn reisblog volgen, je kan steeds ook mijn foto’s, route, vorige dagen, etc herbekijken, en stel voor,omdat het hier dagelijks bijna dezelfde ritme verloopt, indien je bepaalde vragen hebt over het dagelijks leven hier, stel ze gerust, en zal een zo goed mogelijk antwoord geven 👍👍