Bienvenido Peru 🇵🇪 56

22 november 2022 - Callao, Peru

Goedemorgen 6u45 opstaan want vandaag drukke dag, een tas koffie en thee volstaat wel, het ontbijt nemen we wel in Breña. Bus genomen aan Santa Rosa tot Venezuela om daar een combi te nemen naar Breña, aangekomen aan de emigratiedienst, en zeiden doodleuk, geen afspraak, niet binnen, ja maar , ik kan me niet aanmelden, omdat er problemen zijn met mijn paspoort, daar liggen ze niet wakker van, bus terug naar huis, daar het probleem wel eens zou kunnen liggen in de luchthaven, wij er naar toe, aangekomen, willen u graag helpen , alleen als je een paspoort nodig hebt voor de volgende dag op reis te gaan, dan kunnen ze een paspoort maken, maar weet je wat ga naar de emigratiedienst in Breña, WoW wij terug , hebben dan maar een taxi genomen voor 20 soles, Yeah eindelijk terug in Breña, o mevrouw we zouden u zo graag helpen hoor, maar weet je wat, hier is een papiertje met een website op, daar kan je heen schrijven met de mededeling waarom je zo snel dat paspoort nodig hebt. En zo zijn we terug bij van af, maar hebben een website👍 Terug met de combi naar huis, met 2 x over te stappen, eindelijk thuis, en kan mijn vrouwtje de computer raadplegen voor haar probleem te melden, bij ons in België noemen ze dat “ met uw voeten spelen of anders gezegd is kl***n😂😂Maar eerst wat eten hé, lomo saldato, dan tijd voor een klacht neer te leggen naar aanleiding van haar paspoort, zou volgens Peru hier niet zijn , en op een dag dat ze in Madrid was, zou ze in Belarus zijn, begrijpen wie kan, en nu hopen dat dit probleem snel opgelost wordt 👍👍en zo eindigd deze dag met allerlei bergen die moesten beklommen worden, maar hopelijk krijg dit nu eindelijk een goed verloop 👍 en voor nu slaapwel, en tot morgen hé 😂👍😂👍

Buenos días Levántate a las 6:45 am porque hoy es un día ajetreado, una taza de café y té será suficiente, desayunaremos en Breña.  Tomé un bus a Santa Rosa a Venezuela para tomar una combi a Breña allí, llegó a la oficina de emigración y dijo casualmente, no hay cita, no adentro, sí, pero no puedo registrarme porque hay problemas con mi pasaporte, hay no se despiertan, autobús de vuelta a casa, como bien podría estar el problema en el aeropuerto, fuimos allí, llegamos, nos gustaría ayudarlo, solo si necesita un pasaporte para el día siguiente para viajar, entonces pueden hacer un pasaporte, pero sabe qué vaya a la oficina de emigración en Breña, WoW regresamos, luego tomamos un taxi por 20 soles, sí, finalmente de regreso en Breña, oh señora, nos encantaría ayudarla, pero sabe qué, aquí hay un hoja de papel con un sitio web, puede escribirle explicando por qué necesita ese pasaporte tan rápido.  Y entonces volvimos al punto de partida, pero tenemos un sitio web 👍 De vuelta a casa con la combi, con 2 x transferencias, finalmente a casa, y mi esposa puede consultar la computadora para informar su problema, con nosotros en Bélgica lo llaman "jugar con sus pies o sea cl***n 😂😂 Pero primero algo de comer ey, lomo saldato, luego hora de denunciar su pasaporte, según Perú no estaría aquí, y en un día estaba en Madrid ella estaría en Bielorrusia, entiendo quién puede, y ahora espero que este problema se solucione pronto 👍👍 y así termine este día con todo tipo de montañas para escalar, pero ojalá esto finalmente salga bien 👍 y por ahora buenas noches, y nos vemos mañana oye 😂👍😂👍

1. Heidi:
    22 november 2022
    Wat een ramp alles heel de tijd opnieuw in orde brengen.... ik word al zot om hier alles ik orde te krijgen maar als ik dat van u lees amai
  2. Lieve De Pelsmaker:
    22 november 2022
    Ik dacht juist hetzelfde ....als ge dat in Antwerpen voor hebt en ge moet een paar keer terug is dat niet zo erg maar elke keer zo'n reis maken en voor niets....Pffff. Ge moet er wat voor over hebben. Hopelijk geraakt ge er toch niet al te zenuwslopend door.
  3. Yvonne:
    Wat een gedoe seg, pff
  4. Ann janssens:
    22 november 2022
    Amai ik heb al schrik om naar daar te komen
  5. Monique Janssens:
    22 november 2022
    Wat een zever om uw paspoort in orde te maken.Patricia is dan wel een Peruaanse en toch zo moeilijk om alles in orde te maken.Hopelijk komt het snel in orde.😘😘😘