Bienvenido Peru 🇵🇪 57

23 november 2022 - Callao, Peru

5 uur tijd om Argentijnen te zien voetballen, dacht ik, maar hier zenden ze maar 1 wedstrijd per dag uit, hier gaat reclame voor 😂😂 oh ja, ik vergat gisteren een belangrijk detail te melden, toen we voor het eerst uit Breña kwamen Eens namen we de bus naar Angamos om het Belgische consulaat te bezoeken, ze beantwoordden de e-mail niet, noch de telefoon, dus belden we naar het loket, niet door mij maar door iemand van de beveiliging, en inderdaad, 2 minuten later had ik dit papier de adres van de beëdigde vertaler bit 😂😂 dus nu kijken we meer naar Messi en gezelschap 👍 schat, ik heb honger, het eten is nog niet klaar, zou Sylvain van Genechten zeggen.  Zie bijgevoegde video 😂😂 Ik heb ook contact gehad met de vertaler en hij heeft mij goed geholpen met welke papieren ik moet inschrijven bij RENIEC.  👍 Dus bakte ik pannenkoeken om de tijd te doden en ze waren heerlijk.  En nu is het weer een uur wachten om onze afspraak op de site van de emigratiedienst na te komen, en dan kunnen we alleen maar hopen dat je je niet kunt inschrijven, morgen moet je een andere oplossing zoeken maar daar is het te laat voor mijn ogen vallen dicht , welterusten en tot morgen, 👍

5 horas de tiempo para ver a los argentinos jugar al fútbol, ​​pensé, pero aquí solo transmiten 1 partido por día, aquí prima la publicidad 😂😂 ah sí, se me olvidó reportar un detalle importante ayer, cuando vinimos de Breña por primera vez tomamos el autobús a Angamos para visitar el consulado de Bélgica, no respondieron el correo electrónico, tampoco el teléfono, así que llamamos a la ventana, no por mí sino por alguien de seguridad, y en efecto, 2 minutos después tenía es papel de la dirección del traductor jurado bit 😂😂 entonces ahora miramos más a Messi y compañía 👍 bebé, tengo hambre, aún no está lista la comida, diría Sylvain van Genechten.  Ver video adjunto 😂😂 También he estado en contacto con el traductor y me ayudó bien con qué papeles tengo que registrarme en RENIEC. 👍 Así que horneé panqueques para pasar el tiempo y estaban deliciosos. Y ahora es esperar otra hora para cumplir con nuestra cita en el sitio del servicio de emigración, y luego solo podemos esperar que no pueda registrarse, tendrá que buscar otra solución mañana, pero ya es demasiado tarde para eso, mis ojos se están cerrando, buenas noches y nos vemos mañana, 👍

Slaapwel

1. Yvonne:
    23 november 2022
    Mmm ziet er lekker uit
  2. Monique Janssens:
    23 november 2022
    Toch weer een stap dichter.En mmmm
    Is altijd lekker ne pannenkoek 🥞