Bienvenido Peru 🇵🇪 72

8 december 2022 - Callao, Peru

8u en de Boeings hebben me niet uit men slaap gekregen, begin ze gewoon te worden. Even naar de bakker om nog eens voor 3 soles pistolets te gaan halen. En Yeah de dozen staan afgeladen klaar om op te laden, eerst nog een controle van de douane en dan staat niks meer in de weg om ze te gaan halen👍 Alhoewel hier in Peru weet men nooit hé, pas als ze bij mij hier binnen staan ben ik zeker😂😂dan maar even naar de plaatselijke markt voor wat eten te kopen, Milanese en fruit. Na deze warme wandeling terug thuis, dan maar wat computer nagekeken, beetje sorteren en verwijderen van mails hé👍 S’avonds nog wat fritjes in de airfryer klaargemaakt, en eerlijk gezegd ze waren lekker. Nog eventjes tv kijken,  en zo naderen we weer de klok van 23u dus tijd om jullie zoals steeds een rustige nacht en tot morgen te wensen 👍

Son las 8 de la mañana y los Boeing no me han despertado, se están acostumbrando.  Solo a la panadería a buscar otras pistoletas por 3 soles.  Y sí, las cajas están cargadas listas para cargar, primero un control de aduanas y luego nada se interpone en el camino para obtenerlas 👍 Aunque aquí en Perú nunca se sabe, solo cuando están aquí conmigo estoy seguro 😂😂 entonces solo ve a el mercado local para comprar algo de comida, milanesa y fruta.  Después de este cálido paseo de regreso a casa, luego revisé una computadora, clasifiqué y eliminé los correos electrónicos, hey 👍 Preparé algunas papas fritas en la freidora por la noche y, sinceramente, estaban deliciosas.  Un rato viendo la tele, y así nos acercamos al reloj de las 23h así que hora de desearos una noche tranquila y hasta mañana como siempre 👍

1. Yvonne:
    Tot morgen 😉
  2. Lieve De Pelsmaker:
    8 december 2022
    Alee, ge gaat weten wat doen de eerste dagen .
  3. Monique Janssens:
    8 december 2022
    Geniet nog even van de rust.Als uw dozen er zijn zal je moeten helpen he😁😁😁