Bienvenido Peru 🇵🇪 74

10 december 2022 - Callao, Peru

Goedemorgen ti’s 8u goed geslapen en tijd om naar de bakker te gaan, wat hier wel opvalt is als ge na 8 uur naar de bakker gaat er al veel verkocht is en je moet dan wachten op de volgende platen pistolets die uit de oven komen, en zo warme pistolets zijn zalig om te eten, toch liever rond een uur of 7 naar de bakker gaan, heb je wel meer keuze 👍en is het nu tijd om wat naar de Braziliaanse voetbalkunsten te kijken, en op het einde van de rit wint Croatie 😂😂 en zo dadelijk gaan de Nederlanders het opnemen tegen Messi & co 👍, mijn pronostiek 3-1 voor Argentinië 😂⚽️, zijn penalty’s die er over beslist hebben, maar toch blij voor de Argentijnen. Ne even genieten van mijn bord spaghetti met tomatensaus, dat gaat er altijd in hé. Even uitrusten en voor je het weet zijn we de klok van 19u gepasseerd, wat zullen we nu weer doen vanavond, misschien een wandeling doen hier in Bellavista hé😂👍, om rond 21u35 moe en voldaan in ons huisje te komen, dit was het weer voor vandaag, en morgen zijn we er weer met meer nieuws, goede nachtrust gewenst en tot morgen hé 👋

Buenos días, son las 8, dormí bien y es hora de ir a la panadería, lo que se nota aquí es que si vas a la panadería después de las 8, ya se vendió mucho y luego tienes que esperar los próximos platos. de pistoletes por salir del horno, y los panecillos tan calentitos son deliciosos para comer, pero mejor ve a la panadería a eso de las 7, tienes más opciones 👍 y ahora toca ver las artes del fútbol brasileño, y al final del paseo gana croacia 😂😂 y pronto los holandeses competiran contra messi & co 👍, mi pronostico 3-1 para argentina 😂⚽️, son penaltis que han decidido, pero igual contentos por los argentinos.  Solo disfruta mi plato de espagueti con salsa de tomate, eso siempre va adentro, ¿verdad?  Un poco de descanso y antes de que te des cuenta habremos pasado el reloj de las 7:00 p. m., qué hacemos de nuevo esta noche, tal vez dar un paseo aquí en Bellavista ey 😂👍, para llegar a nuestra casa alrededor de las 9:35 p. m. cansados ​​​​y satisfechos, esto fue todo por hoy, y mañana volvemos con más noticias, les deseo una buena noche de sueño y nos vemos mañana hey 👋

1. Yvonne:
    10 december 2022