Bienvenido Peru 🇵🇪 75

11 december 2022 - Callao, Peru

8u30 goed geslapen en tijd om de overige pistolets op te eten met heerlijke hot-dogs is ook eens lekker hé, zijn er wel van Zwitserland 🇨🇭 maar ja worst is worst hé, alhoewel in metro eens zoeken naar Allemane worsten, een goei Duitse worst ook niet slech met de nodige mosterd 👍 allee tijd om de Marokkanen aan te moedigen , ti’s 10u en de match begint al, zo hebben wij ook nog iets van de avond hé😂😂 yeah Marocco gewonnen en nu ook nog Frankrijk, wordt een mooie affiche in de halve finale 👍 ni even naar Callao, mijnen bril van vroeger heeft het niet overleefd, als ge er met je volledig gewicht ga opzitten 😂😂 de glazen waren nog niet kapot, eens kijken of ze iets kunnen regelen, glazen in een nieuw montuur wringen👍👍 en nu we toch in Callao zijn, even langs Vicky met haar lekkere rijstpap en Mazzamorra morada , verdekke brillenwinkel dicht😂😂, dan maar eerst postres met zen allen. Terug thuisgekomen wachtte er nog een verrassing voor ons, Susan had KFC geregeld, en of het lekker was🤪 vooruit schat, ik begin moe te worden, zal dan maar stilletjes aan stoppen voor vandaag, en morgen is een drukke dag hoor, naar La Gamarra te Lima, in deze periode héél druk, allee tot morgen, en vooral een rustige nacht 👋

Dormí bien a las 8:30 am y hora de comer los otros pistoletes de ayer con perritos calientes deliciosos también está bien, hay alguno de Suiza 🇨🇭 pero sí salchicha es salchicha, aunque busca salchichas de Allemane en el metro, una buena salchicha alemana no mal ya sea con la mostaza necesaria 👍 todo el tiempo para animar a los marroquíes, son las 10 de la mañana y ya empieza el partido, así que también tenemos algo de la tarde ey 😂😂 sí ganó Marruecos y ahora también Francia, será un bonito cartel en las semifinales 👍 ahora al Callao, mis anteojos del pasado no sobrevivieron, si te sientas en ellos con todo tu peso 😂😂 los anteojos aun no se rompieron, a ver si pueden arreglar algo, anteojos en un estrujar marcos nuevos 👍👍 y mientras estamos en Callao, pasate por Vicky con su rica papilla de arroz y Mazzamorra morada, tienda de vasos cerrados 😂😂, luego primeros postres con todo Zen.  De vuelta a casa nos esperaba otra sorpresa, Susan había arreglado KFC, y si estaba rico 🤪 vamos cariño, me estoy empezando a cansar, voy a parar tranquilo por hoy, y mañana es un día ocupado, a La Gamarra en Lima , muy ocupado durante este período, hasta mañana, y sobre todo una noche tranquila 👋

1. Yvonne:
    11 december 2022