Bienvenido Peru 🇵🇪 80

16 december 2022 - Callao, Peru

Goed geslapen tot 7u, en als alles goed verloopt zouden vandaag de dozen eindelijk aankomen, ik geloof dit pas als ze in mijn kamer staan hoor👍En er spijbelen meer en meer berichten binnen dat de kartons vandaag geleverd worden en ja hoor, rond 14u stond de camion voor ons deur, en eindelijk na 93 dagen zijn ze terecht.👍met de hulp van mijn vrouw, Rocio, Gianfranco en de makelaar van dienst Christian en niet te vergeten Pocho , onze bedankingen gaan natuurlijk naar gans de familie 👍👍en nu even naar Minka voor de nodige boodschappen 😂👍 nog slecht nieuws, in Peru is de noodtoestand afgekondigd, met ander woorden vermijd drukke provincies, waarschijnlijk komt er ook een avondklok, en dat allemaal voor een president is afgezet, en Nu miet je weten : de nieuwe is familie van de oude, logisch dat de mensen op straat komen, één en al corruptie . Ander slecht nieuws is het prijskaartje dat we mochten ontvangen voor onze dozen te verhuizen, alles te samen iets boven de 5000€, jawel je leest het goed, als je nog eens een verhuisfirma nodig hebt kan ik alleen maar Putters aanbevelen, die laten je blauw betalen aan boetes hier in Peru, omdat ze bij putters het nodig vonden om op de laatste dag dat ik in België was alles te veranderen, en ja na 24 mails en de nodige documenten het toch nog in orde te krijgen omdat Putters geen enkel papier juist verstuurde, met ander woorden Putters is onbevoegd voor verhuizingen naar buitenland 😡en betaal ik de boetes hier. Genoeg over putters, zal ze wel per mail hiervan op de hoogte brengen van hun vakkennis 😡en bij deze blije dag, omdat ik eindelijk mijn dozen heb, en toch een beetje triest dat ik nu toch een 3 tal maanden het zal minder aan doen. Alvast wens ik jullie een rustige nacht en tot morgen, hopelijk wat minder stressvol. 👍

Dormí bien hasta las 7 am, y si todo va bien hoy por fin llegarían las cajas, solo lo creo cuando están en mi habitación 👍 Y cada vez llegan más mensajes de que las cajas se entregarán hoy y sí, alrededor de las 2 pm dijo el camión frente a nuestra puerta, y finalmente después de 93 días tienen razón. 👍 con la ayuda de mi esposa, Rocio, Gianfranco y el corredor de turno Christian, sin mencionar a Pocho, nuestro agradecimiento a toda la familia de claro 👍👍 y ahora solo a Minka para los víveres necesarios 😂👍 aún malas noticias, se ha declarado estado de emergencia en Perú, en otras palabras evitar provincias ocupadas, probablemente también habrá toque de queda, y todo eso se ha dejado para un presidente, y ya no saben: el nuevo tiene parentesco con el anterior, entonces es natural que la gente salga a la calle, llena de corrupción.  Otra mala noticia es el precio que recibimos por mover nuestras cajas, todos juntos ligeramente por encima de los 5000 €, sí, has leído bien, si necesitas una empresa de mudanzas de nuevo, solo puedo recomendar Putters, te dejan azul pagando multas aquí en Perú, porque creyeron necesario cambiar todo en putters el ultimo dia que estuve en belga, y si, despues de 24 emails y los documentos necesarios, para hacerlo bien porque Putters no corrigio ningun papel enviado, es decir Putters no esta autorizado para mudanzas al extranjero 😡 y pago las multas aquí.  Ya basta de putters, les informaré de su experiencia por correo electrónico 😡 y en este feliz día, porque finalmente tengo mis cajas, y todavía un poco triste porque lo haré menos durante 3 meses.  Les deseo una noche de descanso y nos vemos mañana, con suerte un poco menos estresante.  👍

1. Monique Janssens:
    16 december 2022
    Maar ge hebt wel uw dozen hé. 😘
  2. Yvonne:
    16 december 2022
    Wat een gedoe met die firma, eindelijk je hebt je dozen