Bienvenido Peru 🇵🇪 79

15 december 2022 - Callao, Peru

5u12 en de eerste vluchten zijn vertrokken, goedemorgen toch nog wat in mijn bedje blijven liggen, en zo werd het plots 8u, tijd om ons klaar te maken om mijn papieren bij de vertaalster te gaan halen. Wandeling naar Ovalo om vandaar naar Angamos te rijden 6 soles p.p heen en terug 👍 dan maar even tot aan mercado voor wat fruit, en pfff in deze warmte eindelijk naar huis, ga nog even naar de bakker, dacht ik toch, bakkers sluiten van 12u tot 16u😂 al goed heeft Rocio oplossing, eten aan huis geleverd👍 Sopa de pollo, olluco con carne y arroz y refresco . Dan maar wat voetbal kijken, Frankrijk zal zondag finale spelen en verliezen van Argentinië, dankzij de FIFA 😂 en zo naderen we de klok van 19u tijd om een korte wandeling te maken, even stoppen bij de bakker voor wat pistolets en sandwiches en krijg ik toch weer goesting in chalchipapa, dus even langs Walther en Julia, dat heeft weer gesmaakt, en zo stappen we weer naar huis om de rust op te zoeken, dus met ander woorden , ik kruip in mijne nest en zeg tegen al mijn lezers slaapwel en tot morgen hé 👋

5:12 am y ya salieron los primeros vuelos, buenos días me quedé en mi cama por un rato, y así de repente se convirtieron en las 8 am, hora de arreglarme para sacar mis papeles del traductor.  Camine hasta Ovalo para conducir de allí a Angamos 6 soles p.p ida y vuelta 👍 luego solo al mercado por algo de fruta, y pfff finalmente a casa con este calor, solo vaya a la panadería, pensé, las panaderías cierran desde las 12 h hasta las 4 pm 😂 Rocío tiene una solución, comida a domicilio 👍 Sopa de gallina, olluco con carne y arroz con gaseosa.  Luego mira un poco de fútbol, ​​Francia jugará la final el domingo y perderá con Argentina, gracias a la FIFA 😂 y así nos acercamos al reloj de las 19h para dar un pequeño paseo, incluso parar en la panadería por unos pistoletes y sándwiches y conseguirlo. Voy de nuevo en chalchipapa, así que solo pasé por Walther en Julia, que lo hizo de nuevo, y así volvemos a casa a buscar el óxido, así que en otras palabras, me meto en mi nido y les digo buenas noches a todos mis lectores. tu mañana 👋

1. Monique Janssens:
    15 december 2022