Bienvenido Peru 🇵🇪 83

19 december 2022 - Barranco, Peru

En we zijn 6u45 en het zonnetje schijnt op deze mooie zondag, eerst wat koffie zetten en dan de nodige pistolets halen met wat vlees en de dag kan beginnen 👍tijd om de grote finale te kijken, mooie wedstrijd, alleen dankzij de FIFA wisten we al wie wereldkampioen ging worden😂dan ons maar vlug klaarmaken, vandaag verjaart Pocho en inviteert ons men andere familieleden naar een lekker restaurant in Barranco  Tinajas chicken Grill, met een uber viel de prijs mee 33 soles, héél lekker gegeten om daarna met heel de groep gaan dansen en drinken in een locatie met live muziek “ Bianca” en of het gezellig was tonen de bijgevoegde foto’s en video’s, na de nodige dansbewegingen en het heerlijke pilsen Callao in flesjes de taxi in om naar Casa Pocho te rijden voor nog wat ons te amuseren met de nodige blikjes deze keer pilsen Callao, en de lekker chocoladetaart als afsluiting van deze mooie dag, dank u Pocho, moe en voldaan hebben we een taxi genomen om dan tegen 21u30 terug in ons huisje te landen. Dat weten jullie nu ook weeral hé,dit reisverslag is wel wat later, maar uitstel is geen afstel hé, was echt te moe gisteren om nog met een fris hoofd te schrijven 🤪en voor nu een rustige nacht, of mag ik zeggen goedemiddag 👍😂en met deze woorden neem ik voor vandaag afscheid en jullie lezen morgen weer meer dagelijks nieuws, tot morgen hé 👍

Y son las 6:45 am y el sol brilla en este hermoso domingo, primero prepara un poco de café y luego toma los pistoletes necesarios con un poco de carne y el día puede comenzar 👍 hora de ver la gran final, gran juego, solo gracias a FIFA ya sabíamos quien iba a ser campeón mundial 😂 entonces prepárate rápido, hoy es el cumpleaños de Pocho y nos invita a los demás miembros de la familia a un lindo restaurante en Barranco Tinajas Chicken Grill, con un uber el precio no estuvo nada mal 33 soles, muy bueno comida para llevar con todo el grupo bailando y bebiendo en un lugar con música en vivo “Bianca” y si fue divertido las fotos y videos adjuntos muestran, después de los pasos de baile necesarios y la deliciosa cerveza Callao en botellas en el taxi para conducir a Casa Pocho para divertirnos un poco más esta vez con las latas necesarias de cerveza Callao, y la deliciosa torta de chocolate para terminar este hermoso día, gracias Pocho, cansados ​​y satisfechos tomamos un taxi para aterrizar de regreso en nuestra casa a las 9.30 p.m.  y.  Sabes que de nuevo, hey, este informe de viaje es un poco más tarde, pero el aplazamiento no es una cancelación, ayer estaba demasiado cansado para escribir con la cabeza fresca 🤪 y por ahora una noche tranquila, o puedo decir buenas tardes 👍😂 y con estas palabras me despido por hoy y mañana volverás a leer más noticias diarias, hasta mañana hey 👍

1. Emiel verhoeven:
    19 december 2022
    Altijd leuk om te lezen makker..
  2. Yvonne:
    19 december 2022
    Een danske plaseren moet kunnen 💃🕺
  3. Monique Janssens:
    Zag er leuk uit 🕺💃💃