Bienvenido Peru 🇵🇪 84

20 december 2022 - Callao, Peru

Kwart voor 9, zullen maar opstaan, Ikke toch, Patricia is al aan het poetsen, kan ook geen moment stilzitten, dan gauw naar de bakker voor ons dagelijks ontbijt en dan nemen we nu wat tijd om vrolijk te worden, maw videochatten met Amaru🥰😍 en dat was weer een fijn gesprekje, dat maakt onze dag goed 👍ook eens met mijn dochter Heidi ge whats appt, was ook prettig haar gelukkig te zien met haar vriend👍Tijd om wat te eten, een roerei met wat fritjes uit de air fryer, we houden het gezond hé zelfs zonder mayonaise 😂😂 en vandaag geen uitstappen, beetje bekomen van al die drukte. Huis een beetje versierd, kerstmis naderd hé tijd om een broodje te eten met mijn kipsalade.Deze avond toch nog eens geprobeerd om mijn vreemdelingenkaart aan te vragen samen met de professionele hulp van Susan, blijkbaar overvol, morgen om 10 uur nog eens proberen, ge moet hier wel veel geduld hebben, maar alles komt goed. En zo naderen we weer klok van 23u30 tijd om nu toch weer in mijn bedje te gaan, vrouwtje ligt al mooi te slapen, dus wens ik jullie ook een rustige nacht en tot morgen hé🥰

9 menos cuarto, levantémonos, yo en fin, Patricia ya estoy limpiando, no puedo quedarme quieta ni un momento, luego rápido a la panadería para nuestro desayuno diario y luego nos tomamos un tiempo para animarnos, en otras palabras video chateé con Amaru 🥰 😍 y esa fue otra linda charla, que nos alegra el día 👍 también chateé con mi hija Heidi, también fue lindo verla feliz con su novio 👍 Hora de comer algo, un huevo revuelto con unas papas fritas del aire freidora, la mantenemos sana hasta sin mayonesa 😂😂 y sin salir hoy, un poco recuperada de toda esa multitud.  Casa un poco decorada, se acerca la Navidad, hora de comer un bocadillo con mi ensalada de pollo. Intenté nuevamente esta tarde solicitar mi tarjeta de extranjero junto con la ayuda profesional de Susan, aparentemente superpoblado, inténtalo de nuevo mañana a las 10, ge tienes que tener paciencia aquí, pero todo estará bien.  Y así nos acercamos al reloj de las 11:30 pm hora de volver a la cama ahora, mami ya está durmiendo muy bien, así que también te deseo una noche tranquila y nos vemos mañana hey 🥰

1. Heidi:
    20 december 2022
    Vond het ook fijn je nog eens te zien en te spreken ze papa x love you
  2. Monique Janssens:
    20 december 2022