Bienvenido Peru 🇵🇪 87

23 december 2022 - Callao, Peru

8u goed geslapen, een tas koffie, mag niet ontbreken , eerst even nu het nog rustig is naar Minka voor de broodnodige boodschappen voor mijn kip curry te maken. Na men lekker douche even wat uitrusten en deze middag heeft vrouwtje voor het eten gezorgd, weet niet goed wat het was, maar er waren frieten bij dus geen probleem. Dan maar mijn kip en curry gemaakt om s’avonds met een lekker pistolets en sandwich op te eten, mmmm en het was lekker, zelfgemaakte smaakt toch beter hoor. We naderen stilaan de avond er n tijd om eens te kijken naar kanaal 4x pffff soap na soap en dat gaat hierzo van middag tot avond met de nodige reclame tussen hé. Beetje lezen naar de sportwedstrijden van gisteren hé, de boeren hebben het weer zitten, hoelang zal hoefkens nog aan kunnen blijven, de mannen van Deurne Noord, den Aantwaarp die hebben het er beter van gemaakt 👍hoe langer ik hier in mijn bed lig te rusten hoe meer ik trek heb in een lekker dessert, de ijsccemewagen komt hier niet, soms komt er ene met zijne triporteur voorbij met zen toetertje en dan gauw naar beneden voor een ijsje hé, heb hem nog niet  horen toeteren👍😂😂😂 we nadeeen nu toch weer zeker de klok van 22u dus tijd om vandaag af te ronden, morgen staat er nog wat kerstboodschappen op het menu, dus wens ik jullie zoals steeds een rustige nacht en tot gauw hé, nog 2 daagjes en ti’s kerstmis 🤶 🎄 ciao 👍

Dormí bien durante 8 horas, no se debe perder una taza de café, primero mientras Minka todavía está tranquilo para hacer las compras que tanto necesita para mi pollo al curry.  Después de una buena ducha, descansé un poco y esta tarde mi esposa se encargó de la comida, no sé qué era, pero había papas fritas, así que no hay problema.  Luego preparé mi pollo y curry para comer en la noche con unos buenos pistoletes y un sándwich, mmmm y estaba delicioso, casero sabe mejor de todos modos.  Poco a poco nos vamos acercando a la tarde y hora de echarle un ojo al canal 4x pffff jabonera tras jabonera y que va de tarde en noche con la necesaria publicidad de por medio.  Leyendo un poco sobre las competiciones deportivas de ayer, oye, los granjeros lo están teniendo de nuevo, ¿cuánto tiempo podrán quedarse los hoevekens? Los hombres de Deurne Noord, den Aantwaarp lo hicieron mejor 👍 cuanto más descanso aquí en mi cama, más más tengo hambre de un buen postre, el camión de los helados no pasa por aquí, a veces pasa uno con su triporteur con su bocina y luego baja rápido por un helado ey, todavía no lo escuché tocar la bocina 👍😂😂 😂 estamos nadeeen ahora definitivamente el reloj de las 22 h así que es hora de terminar hoy, mañana habrá algunos comestibles navideños en el menú, así que les deseo una noche tranquila como siempre y nos vemos pronto, 2 días más y es Navidad 🤶 🎄 chao 👍

1. Yvonne:
    23 december 2022
    Tot morgen 👍
  2. Ann janssens:
    23 december 2022
    Wij wensen je fijne kerstdagen voor jullie allemaal met de mooie familie en vrienden daar