Bienvenido Peru 🇵🇪 86

22 december 2022 - Callao, Peru

Goedemorgen 7u30 goed geslapen en tijd om lekkere pistolets met een goede tas koffie, om 10 u even naar Minka om kerstboodschappen,  zondag lekker eten samen met familie. En het middagmaal was weer zeer lekker, toch één van mijn favoriete gerechten olucca met kip 😀 en zo gaat de dag stilaan naar de avond toe, binnen paar dagen loopt mijn 3 maanden reisblog af en daarom deel ik daarna mijn reisblog op mijn Facebookgroep vanaf 1 januari ‘23 zal alles anders zijn qua mijn verslag, maar later hier leer over, mochten er nog lezers zijn die geen Facebook hebben, zoeken we wel naar een andere weg zodat je toch kan genieten van mijn reisblog, zijn het via Messenger, whatsapp, Instagram of via E-mail 👍 maar later meer hierover😂 de avond valt hier zoals alle dagen hier rond 18u30 dus tijd om nog gauw langs onze tante te passeren , is ook al een jaar of 3 geleden, en of ze blij was ons te zien👍 Dan maar naar huis gestapt, de zon ging juist onder. Nog gauw wat frietjes gegeten met hot- dog of zo als ze het hier mooi zeggen chalchipapa. Dat heeft ook weer gesmaakt en morgen staat er zelfgemaakte kip curry op het menu voor bij den boterham, met alleen maar verse producten, kip, kerrie, paprikapoeder bosui, mayonaise en een paar druppels citroensap, dat gaat weer lekker zijn. Voila en met deze wens ik jullie zoals steeds een rustige nacht en tot morgen hé 😀😀

Buenos días 7.30 am Dormí bien y tiempo para sabrosos pistoletes con una buena taza de café, a las 10 am a Minka para compras navideñas, domingo buena comida en familia.  Y el almuerzo nuevamente fue muy sabroso, uno de mis platos favoritos olucca con pollo 😀 y así el día se está moviendo gradualmente hacia la noche, mi blog de viajes de 3 meses terminará en unos días y es por eso que compartiré mi blog de viajes en mi grupo de Facebook a partir del 1 de enero del '23 todo será diferente en cuanto a mi reportaje, pero luego entérate de esto, si todavía hay lectores que no tienen Facebook, buscaremos otra forma para que puedas seguir disfrutando de mi blog de viajes , son a través de Messenger, whatsapp, Instagram o por correo electrónico 👍 pero más sobre esto más adelante 😂 la noche cae aquí como todos los días aquí alrededor de las 6:30 pm, así que es hora de pasar rápidamente por nuestra tía, también hace unos 3 años y si estaba feliz de vernos 👍 Luego se fue a casa, el sol se estaba poniendo.  Rápidamente se comió unas papas fritas con un hot dog o algo así, como dicen chalchipapa.  Eso también lo ha probado y mañana habrá pollo al curry casero en la carta del bocadillo, con solo productos frescos, pollo, curry, pimentón en polvo cebolleta, mahonesa y unas gotas de zumo de limón, que volverá a estar sabroso.  Voila y con esta les deseo una noche tranquila como siempre y hasta mañana hey 😀😀

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Christel Cant: