Bienvenido Peru 🇵🇪 91

27 december 2022 - Callao, Peru

Goedemorgen, en ti’s half 8 tijd om een snel ontbijt, vandaag staat er niet veel op het programma maar wel veel geduld, eindelijk kan ik de emigratiedienst bereiken via 3 maal te proberen, eindelijk iemand die ons te woord staat, en vooral oplossing bood met mijn aanvraag,  van mijn lengte tot schoenmaat en van buschauffeur tot secundaire, alles moesten ze weten, en van allerlei de nodige bewijzen en copies. Maar geduld word beloond zeggen ze toch, en ja je moet dat allemaal binnen het uur regelen of uw beurt valt weg, na de derde maal gelukt, en kreeg  plots datums waar ikzelf een afspraak kon maken, dus morgen om 17u20 zou mijn vreemdelingenpas klaar zijn, mijn echte pas of DNI ( Documento Nacional de Identidad )is pas voor in september 2025, maar met mijn voorlopige pas ben ik al een beetje Peruaan hé, tussendoor even snel de rest van het kerstdiner op gegeten. Beetje voetbal gezien, de boeren en de kiekefretters . Weet je waar ik goesting in heb. …. In arroz con lecce y Mazzamorra morada 😂😂 het zal bij een chalchipapa blijven van bij Iwan op de colonial, en zo kruipen we voldaan in ons bedje om morgen richting Minka en Lima te trekken. Goede nachtrust en tot morgen hé😀

Buenos días, ya son las ocho y media hora de un desayuno rápido, hoy no hay mucho en el programa pero mucha paciencia, por fin puedo llegar al servicio de emigración intentándolo 3 veces, por fin alguien que nos habla, y sobre todo ofrecido una solución con mi aplicación, desde mi altura hasta el número de zapatos y desde el conductor del autobús hasta la secundaria, tenían que saber todo, y todo tipo de pruebas y copias necesarias.  Pero la paciencia tiene premio, dicen, y sí hay que arreglar todo eso dentro de una hora o se perderá tu turno, a la tercera lo logré, y de repente conseguí fechas en las que yo mismo podía hacer una cita, así que mi pase de extranjero estaría listo mañana a las 5:20 PM , mi pase real o DNI (Documento Nacional de Identidad) es solo para septiembre 2025, pero con mi pase provisional ya soy un poco peruano, entre medias me comí rápido el resto de la navidad cena.  He visto un poco de fútbol, ​​los granjeros y los kiekefretters.  Sabes lo que estoy deseando.  ….  En arroz con lecce y Mazzamorra morada 😂😂 se quedará con una chalchipapa de Iwan en la colonial, y así nos metemos en la cama satisfechos de avanzar mañana hacia Minka y Lima.  Buenas noches de sueño y nos vemos mañana hey 😀

1. Yvonne:
    27 december 2022
    Wat een gedoe met je paspoort. Dan zijn ze in Spanje toch een ietsepietje sneller. 😂😂
  2. Yvonne:
    27 december 2022
    Arroz con lecce, zeeeer lekker. En dan nog een toefke nata erop 😂