Bienvenida Peru 🇵🇪 7

4 oktober 2022 - Callao, Peru

Buenos dias, vandaag zijn we weer 1 week in Peru, wat gaat de tijd snel🥰 vanmorgen opgestaan om 6u30 en zoals dagelijks , je raad het al, naar de bakker om verse pistolets 🥖🥯🥪.En ja je kan ze moeilijk tot morgen laten liggen, want dan zijn het juist sponsen 😂. verdorie krijg kriebels in mijn keel, beetje keelpijn , waarschijnlijk van al dat koud bier, euh sorry, ik bedoelde Inca Cola🤪🤪. Na het ontbijt de combi in om mijn emigratie in orde te maken, wat dacht je, eerst betalen de som van 162 soles voor de nationaliteit van Peruaan te bekomen, daarna kan ik met een code mijn aanvraag online aanvragen 👍 al een geluk dat ze niet “mañana” zeggen. Tijd voor een middaglunch , ti’s weeral bijna 1uur smiddags, tijd voor pollo a la brasa, nu zal je zeggen , alweer,😂😂 ti’s momenteel één der gerechten dat ik kan eten zonder tanden🤪😂🤪😂. En daarna de kip doorgespoeld met chicha Morada (Chicha morada is een typische drank uit Peru die veel aandacht trekt door zijn intense paarse kleur die doet denken aan bloed en zijn mildzoete en kruidige smaak.) Na dit lekkerst even afspraak gemaakt bij de plaatselijke pedicure, is ook eens nodig hé Na wat rond te kuieren is het weeral tijd om huiswaarts te keren, zei het niet door eerst KFC te passeren voor 3 heerlijke Pie de Manzana. Tijd voor wat Peruaanse app’s te installeren, electriciteit, water, en verschillende winkelcentra 👍gauw nog een valies uitgeladen, a ja er ligt nog chocolade in, en laat dat nu hier echt gegeerd worden🥳Intussen is het 20u tijd om eens goedendag te zeggen tegen Walther en Julia, is een koppel die op de hoek van de straat hamburgers en allerlei gebakken producten verkopen, wat zal dat weeral smaken. Voila buikje vol, we kunnen er weer tegen, nu beetje programma voor morgen doornemen, vriendinnen komen ontbijten, dus zou ik zeggen, tot morgen voor de 8 ste dag en veel leesplezier gewenst👍

Buenos días, hoy estamos en Perú por 1 semana otra vez, el tiempo vuela muy rápido 🥰 me levanté esta mañana a las 6:30 a.m. y como todos los días, lo adivinaste, fui a la panadería por panecillos frescos 🥖🥯🥪. Y sí, casi no puedes dejarlos hasta mañana porque luego solo son esponjas 😂.  Maldita sea, tengo mariposas en la garganta, un poco de dolor de garganta, probablemente por toda esa cerveza fría, eh, lo siento, quise decir Inca Cola 🤪🤪.  Después del desayuno me metí en la combi para tramitar mi emigración, que les pareció, primero pago la suma de 162 soles para obtener la nacionalidad peruana, luego puedo solicitar mi solicitud en línea con un código 👍 por suerte no dicen "mañana" ".  Hora de almorzar por la tarde, es casi la 1 en punto otra vez, hora del pollo a la brasa, ahora dirás, nuevamente, actualmente es uno de los platos que puedo comer sin dientes 🤪😂🤪😂.  Y luego enjuagué el pollo con chicha morada (La chicha morada es una bebida típica del Perú que llama mucho la atención por su color morado intenso que recuerda a la sangre y su sabor ligeramente dulce y picante.) Después de esta delicia, me citaron con el pedicure local, también es necesario ey Después de pasear es hora de volver a casa otra vez, no lo dije al pasar primero por KFC por 3 deliciosas Pie de Manzana.  Es hora de instalar algunas aplicaciones peruanas, electricidad, agua y varios centros comerciales 👍 descarga rápidamente una maleta, sí, todavía hay chocolate, y que eso sea muy querido aquí 🥳 Mientras tanto, son las 8 p. m., hora de saludar a Walther y Julia, es una pareja que vende hamburguesas y todo tipo de productos horneados en la esquina de la calle, lo que será ese sabor de nuevo.  Voila, barriga llena, podemos tomarlo de nuevo, ahora revisando un pequeño programa para mañana, los amigos vendrán a desayunar, así que diría, nos vemos mañana para el octavo día y diviértanse leyendo 👍

1. Heidi:
    4 oktober 2022
    Gij gaat vooral goe bijkomen daar denk ik🤪
  2. Lieve De Pelsmaker:
    Zalig…. Dat is echt ‘’ Leven zoals God in Frankrijk ‘’
    En zo leren we ook nog een beetje Spaans…. als ik ooit afkom weet ik perfect wat ik moet bestellen 😂😂
  3. Marg Bartlema:
    Zalig en geniet ervan
  4. Eddy Van Landeghem:
    Geniet ervan René 👍👍👍
  5. Viola:
    Toppi
  6. Maria Janssens:
    4 oktober 2022
    Ge iet van al wat moois en lekker eten .grtjs 😀👍🙃😘
  7. Jean-Marie Mignolet:
    Muy bien amigo!!!
  8. Magda Van Lancker:
    4 oktober 2022
    Op ge ied van teveel eten en drinken dus t zelfde als hier 🤣
  9. Ingrid Van Durme:
    Allee al helemaal ingeburgerd 😉
  10. Christiane Dormaels:
    4 oktober 2022
    Ik voel de Peruviaanse vibes !
  11. Pascal de roeck:
    Genieten maar
  12. Monique Janssens:
    4 oktober 2022
    De killokes zullen er snel aankomen.Denk wel aan uw suiker hé.
    Groetjes Monique
  13. Staf Sommeryns (portierke) st:
    5 oktober 2022
    Zie een beetje uit he kilo's zijn er rap bij maar moeilijk eraf.....hihih hahaha
  14. Sandra Van Dyck:
    8 oktober 2022