Bienvenido Peru 🇵🇪 6

3 oktober 2022 - Callao, Peru

Goedemorgen op deze prachtige dag, is de verjaardag van mijn vrouwtje. Dus gauw naar de panadera voor lekkere pan Frances ( zijn hier bijna de dagelijkse pistolets) en ineens wat kippeworst en een Tamale (Een tamale is een traditioneel hartig of zoet gerecht uit Latijns-Amerika. Het bestaat uit een van oorsprong in maïsblad, later ook wel in een bananenblad gestoomde maïsdeegrol met of zonder vulling. De rol kan gevuld worden met: vlees, groenten, kaas, fruit of rijst.) Voila dat weet je ook weeral. Juist op tijd klaar met ontbijt op bed te bedienen, met een kop thee en een glaasje sinaasappelsap. Na ik de nodige punten gescoord heb, tijd om voor het vrouwtje wat extra kledij aan te schaffen. Samen voor de som van 269 Peruaanse soles. Vrouwtje in het nieuw, komaan schat de taxi in en naar huis, want er staat nog die prachtige taart op jou te wachten🎂.krijgt men vrouwtje plots bezoek van 2 beste vriendinnen, Mariela en Marybell, ik knijp er na een tijdje tussenuit, begint wat moe te worden, terwijl de vrouwtjes met elkaar wat zitten te vertellen over vroeger en later, wens ik jullie veel leesplezier met mijn reisblog en tot morgen👍👍

Buenos días en este hermoso día, es el cumpleaños de mi esposa.  Así que rápidamente a la panadera por un buen pan francés (aquí hay casi los panecillos diarios) y de repente unas salchichas de pollo y un tamal (un tamal es un plato tradicional salado o dulce de América Latina. Consiste en una hoja de maíz, luego también rodillo de maíz cocido al vapor en una hoja de plátano con o sin relleno. El rollo se puede rellenar con: carne, verduras, queso, fruta o arroz.) Voila, ya lo sabes de nuevo.  Terminó justo a tiempo para servir el desayuno en la cama, con una taza de té y un vaso de jugo de naranja.  Después de haber obtenido los puntos necesarios, es hora de comprar ropa extra para la mujer.  Juntos por la suma de 269 soles peruanos.  Señora en lo nuevo, venga bebé en el taxi y váyase a su casa, que todavía hay ese hermoso pastel esperándolo 🎂. mi esposa de repente recibe la visita de 2 mejores amigas, Mariela y Marybell, me tomo un descanso después de un tiempo, comienza a cansarse un poco, mientras las mujeres hablan sobre el pasado y más tarde, les deseo mucho placer de leer con mi blog de viajes y nos vemos mañana 👍👍

1. Heidi:
    3 oktober 2022
    Kan niet wachten op een nieuwe blog x geniet ervan je verhalen te lezen cx
  2. Lieve De Pelsmaker:
    3 oktober 2022
    Enof dat we hier veel leesplezier hebben. Ik begrijp al langer hoe meer waarom ge naar daar bent gaan wonen....prachtig land, lekker eten en alles zo goedkoop. Om jaloers van te worden. Wens Patricia een hele gelukkige verjaardag van mij en maak er een super gezellige dag van.
  3. Monique Janssens:
    3 oktober 2022
    Je doet dat goed broertje.Ik zie al uit
    naar het volgende verhaal.Doe de groetjes aan Patricia en haar familie.
    Tot de volgende 😘😘😘