Bienvenido Peru 🇵🇪 12

9 oktober 2022 - Callao, Peru

3u55 goedemorgen, en of het een lange dag ga worden, na ons dagelijks ontbijt beetje de kamer opruimen, moet zeggen dat mijn vrouw dat perfect doet, dan wat plaats maken voor onze nieuwe dressoir, gaan we deze middag met de vrachtwagen van gianfranco (neef) halen, om daarna al ons gerief tot hiertoe een plaatsje te geven hé.

Perfecte plaats voor onze nieuwe dressoir

Maar even wachten tot Susan met Rocio ( ex schoonzus) terug thuis komt, Susan is gisteren geopereerd aan haar buik, ten gevolge van een vorige operatie, zal nu wel haar rust kunnen gebruiken.
voila meubel op zijn plaats, vrouwtje kan alles inladen, nog snel Patricia hare nieuwe bril gaan halen in Callao, en ze staat er goed mee hé

Patricia met haar dessertTijd voor een desserts👍
en zo naderen we stilaan onze siësta, is wel een late, want ti’s al 16u30🥰 Tijd voor een wandelingetje want straks ben ik alleen thuis, vrouwtje is naar concert met de vriendinnen, en ik blijf gezellig hier mijn verhaal verder schrijven hé. Heb nu gezien dat ik foto’s direct in mijn tekst kan verwerken, zo blijft het direct duidelijk wat ik met sommige items bedoel hé. Vanavond lekker gegeten lomo saldato.(Lomo saltado is een Peruaans vleesgerecht. Het bevat reepjes biefstuk, in een saus van azijn, sojasaus en chilipeper. Verder bevat het gerecht gebakken aardappels, uien, tomaten en soms paprika. Het wordt traditioneel geserveerd met witte rijst.)

Lomo Saldato
Tijd voor een dessert, meegebracht vanuit Callao; Mazzamorra morada en rijstpap Combinatie Mazzamorra morada en rijstpap
Heb wel wat insuline gespoten want anders hou ik dat niet vol, tijd om vanaf morgen wat op mijn suiker te letten, want hier zijn zoveel lekkere dingen te verbruiken, dus nu ik zowat van alles geproefd heb, tijd voor een gezonder leven 👍👍 al zal het wel moeilijk zijn om van al dat lekkers af te blijven, en zo naderen we stilaan het einde van deze zaterdag en ga ik beneden wat rondkuieren en heb je van mij nog de beste groetjes en tot morgen👍👍

ps: voor al de Peruaanse recepten kan je steeds beroep doen op volgende website👍  https://decomidaperuana.com/

3h55 buenos días, y si va a ser un día largo, después de nuestro desayuno diario, ordene un poco la habitación, debo decir que mi esposa lo hace perfectamente, luego haga un espacio para nuestra nueva cómoda, nos vamos esta tarde. con la camioneta de gianfranco (primo), y luego darle un lugar a todas nuestras comodidades hasta este punto.

Lugar perfecto para nuestra nueva cómoda.

Pero espera a que Susan vuelva a casa con Rocío (ex cuñada), Susan fue operada del abdomen ayer, como resultado de una operación anterior, ahora podrá descansar.
 Listo, muebles en su lugar, mami puede cargar todo, rápido Patricia ve a buscar sus lentes nuevos en Callao, y se ve bien con ellos, ¿no?

Patricia con su postreTiempo de postres👍
 y así poco a poco nos vamos acercando a la siesta, es tarde, porque ya son las 4:30 pm Hora de caminar porque pronto estaré sola en casa, mami se va a un concierto con los amigos, y yo voy a seguir escribiendo mi historia aquí.  Ahora he visto que puedo procesar fotos directamente en mi texto, por lo que queda inmediatamente claro a qué me refiero con algunos elementos.  Lomo saldato esta noche. (Lomo saltado es un plato peruano de carne. Contiene tiras de bistec, en una salsa de vinagre, salsa de soya y chile. El plato también contiene papas fritas, cebollas, tomates y, a veces, pimiento morrón. Se sirve tradicionalmente con arroz blanco.)

Lomo Saldat
 Hora del postre, traído del Callao;  Mazzamorra morada y arroz con leche Combinación Mazzamorra morada y arroz con leche
 Me inyecté un poco de insulina porque de lo contrario no duraré, es hora de cuidar mi nivel de azúcar a partir de mañana, porque hay tantas cosas ricas para consumir aquí, así que ahora que he probado casi todo, es hora de una vida más saludable 👍👍 ya debe ser difícil mantenerse alejado de todas esas golosinas, por lo que poco a poco nos acercamos al final de este sábado y voy a dar un paseo por las escaleras y tener los mejores saludos de mi parte y hasta mañana.

pd: para todas las recetas peruanas siempre puedes apelar al siguiente sitio web 👍 https://decomidaperuana.com/

1. Lieve De Pelsmaker:
    9 oktober 2022
    Hoe je toch online iemand kan laten watertanden hé.....ziet er super smakelijk uit.
  2. Staf Sommeryns (portierke) st:
    11 oktober 2022
    Het is toch niet van IKEA die meubels he