Bienvenido Peru 🇵🇪 13

10 oktober 2022 - Callao, Peru

6u00 tijd om op te staan, buiten is het nog steeds bewolkt, en ti’s toch al een 2 weken lente, waar blijft de zon?? Al goed dat er pistolets zijn, zoals dagelijkse gewoonte, na dit ontbijt tijd om de kamer wat in te richten. Met onze nieuwe dressoir gaat dat mooi lukken.

Kastje staat op zijn plaats
en staat ze niet schoon, nu nog vullen, maar dat is mijn vrouw haar job 👍. Na een degelijke poetsbeurt zoals allen mijn vrouw dat kan is het weeral tijd om een frisse neus op te halen, en wie kom ik onderweg tegen, Sergio ( neef) die op weg is naar de dagelijkse geopende mercado, heb hem dan maar begeleid om samen de boodschappen te doen, eenmaal terug thuis stond mijn schoonbroer Christian klaar om te gaan werken, ook op zondag werken ze hier, wat ook treft hij houd ook van voetbal, dus dat beloofd voor de wereldbeker in Quatar ⚽️👍 terwijl het vrouwtje van Christian (Kelly) rustig stond te koken, ging ik nog rap een dessertje halen in de colonial ( noem het maar een dessertwinkel) 😂😂en zo naderen we snel de avond, en wat staat er op het menu “Lomo de pollo👍👍en nu eventjes siësta 🥰🥰plots worden we eraan herinnerd dat er een parade voorbij gaat komen, van de heilige …. Ben zijn naam even kwijt, maar of ze hier katholiek opgevoed zijn, daar bestaat geen twijfel over.

Veel volk op de beenKatholieke parade
zo , na deze wandeling tijd om het innerlijke te versterken, de ene nam dessert, de andere frietjes, of zoals ze het hier noemen Chalchipapa 👍, dat heeft weer gesmaakt , nu tijd voor een goei tas koffie, en men bedje opzoeken, want morgen, drukke dag met onder andere bellen naar consulaat, voor een oplossing te zoeken voor mijn “bewijs van leven “ te laten signeren, maar daar leest je morgen meer over. Voor nu een goede nachtrust gewenst en tot morgen👍👍

6 a.m. hora de levantarse, aun esta nublado afuera, y ya son 2 semanas de primavera, donde esta el sol??  Está bien que haya pistoletes, como es costumbre a diario, después de este desayuno toca decorar la habitación.  Con nuestro nuevo aparador, eso funcionará muy bien.

La caja está en su lugar
 y no esta limpia, ahora llénala, pero ese es trabajo de mi esposa 👍.  Después de una limpieza a fondo, como solo mi esposa puede hacer, es hora de tomar un poco de aire fresco, y con quién me encuentro en el camino, Sergio (primo) que se dirige al mercado abierto todos los días, así que lo acompañé. para hacer las compras, una vez de vuelta en casa mi cuñado Christian estaba listo para ir a trabajar, ellos también trabajan aquí los domingos, lo que también sucede que él también ama el fútbol, ​​así que prometió para la copa del mundo en Qatar ⚽️👍 mientras La esposa de Christian (Kelly) estaba cocinando tranquilamente, rápidamente fui a comprar un postre en el colonial (llámalo tienda de postres) 😂😂 y así nos acercamos rápidamente a la noche, y lo que hay en el menú "Lomo de pollo👍👍en ahora un rato de siesta 🥰🥰 de repente nos acordamos que está por pasar un desfile, del santo….  Olvidé su nombre, pero si fueron criados como católicos aquí, no hay duda de eso.

Mucha gente en la carreteradesfile católico
 entonces, después de este tiempo de caminata para fortalecer el interior, uno tomó postre, el otro papas fritas, o como le dicen aquí Chalchipapa 👍, eso volvió a probar, ahora es hora de un buen café, y acostarse, porque mañana, ocupado día con, entre otras cosas, llamar al consulado, para encontrar una solución para que me firmen mi "prueba de vida", pero leerán más sobre eso mañana.  Te deseo una buena noche de sueño por ahora y hasta mañana

1. Monique Janssens:
    10 oktober 2022
    Slaapwel Rene tot morgen
  2. Karel Van Laer:
    10 oktober 2022
    De dagen gaan daar even snel als hier precies, open en dicht voor je het weet. Weer fijn geschreven van je..... Precies een voorbeeld van mijn krant.