Bienvenido Peru 🇵🇪 15

12 oktober 2022 - Callao, Peru

6u45 mooi uur om op te staan, ontbijten, is ook weeral gebeurd, nu met de collectivo (soort van taxi die mensen onderweg laat instappen of uitstappen naar gelang er plaats is) nog naar Lima 👍Voila vrouwtje content met haar voetjes, tijd om met de colectivo rit terug naar huis te nemen , prijs enkele rit 20 soles. Nu klaar om naar Callao te gaan voor boodschapjes en dan even passeren bij dessertwinkel Callao voor lekkere Mazzamorra morada en rijstpap, en jawel hoor heb deze morgend gespoten met insuline 👍👍na deze lekkernij toch ook eens langs gegaan voor een nieuwe multifocale bril voor de prijs van 170 soles(50€) daar kan je niet naast zien😂 Gauw naar huis met de combi en sebiet naar men favoriete stek, en ja je raad het al , naar Walther en Julia voor hun lekkere hamburgers 👍na deze toch vermoeiende dag, komen we tot besluit dat we niet naar de zee zijn kunnen gaan, en morgen zal ook niet gaan daar ik persoonlijk naar het Belgisch consulaat ga om op mijn vragen een antwoord te krijgen, zoals ik wil en moet een papier van goed gedrag en zeden hebben, maar ik moet dat aanvragen in Antwerpen en Antwerpen antwoord, geweigerd omdat ik dat moet aanvragen aan de gemeente waar ik nu woon, in Peru doen ze voor mij momenteel regeltjes opsturen die als toekomstig Peruaan van toepassing zijn, maar mijn problemen oplossen oei oei oei, je moet een mail sturen naar het consulaat, maar door de Corona-maatregelen kan je hier lang wachten, dus morgen persoonlijk langs gaan en hopen dat ze me nu sneller kunnen helpen👍En morgen krijg je weer nieuw nieuws over hoe het allemaal verlopen is, goeden nachtrust en tot morgen. Op verzoek zend ik vanaf nu mijn verhaal in 2 talen( Nederlands en Spaans) kan de familie ook wat volgen hé, zal tevens de vorige ook allemaal vertalen, maar dat zal iets voor morgen wezen 👍👍👍

6.45 am una linda hora para levantarse, desayunar, ha vuelto a pasar, ahora con el colectivo (especie de taxi que deja subir o bajar en el camino, según haya lugar) a Lima 👍Voila, mujer contenta con sus pies, hora de tomar el viaje en colectivo de regreso a casa, precio del viaje sencillo 20 soles.  Ahora listo para ir al Callao por víveres y luego pasar por la tienda de postres Callao por una deliciosa Mazzamorra morada y papilla de arroz, y sí me inyecté insulina esta mañana 👍👍 después de esta delicia también pasé por unos nuevos lentes multifocales por el precio de 170 soles (50€) no te lo puedes perder 😂 Vuelve pronto a casa con la combi y sebiet a mi lugar favorito, y si lo adivinaste, a Walther y Julia por sus ricas hamburguesas 👍 después de este día agotador, ven concluimos que nos no he podido ir al mar, y mañana tampoco podré ir ya que iré personalmente al consulado de Bélgica para obtener una respuesta a mis preguntas, ya que quiero y debo tener un papel de buena conducta y moral, pero tengo para solicitar que en amberes y amberes contesten, se niega porque tengo que solicitar eso desde el municipio donde ahora vivo, en peru actualmente me envian normas que se aplican como futuro peruano, pero mi pr  Resolviendo problemas oh oh oh oh, tienes que enviar un correo electrónico al consulado, pero debido a las medidas de Corona puedes esperar aquí mucho tiempo, así que visítame en persona mañana y espero que puedan ayudarme más rápido 👍 Y mañana lo harás reciba nuevas noticias sobre cómo fue todo, buenas noches y hasta mañana.  A pedido, ahora enviaré mi historia en 2 idiomas (holandés y español), la familia también puede seguir algo, oye, también traduciré la anterior, pero eso será algo para mañana 👍👍👍

1. Monique Janssens:
    12 oktober 2022
    Ziet er goed uit de dessertjes. Hopelijk zie je nu goed met je nieuwe bril.Tot morgen.
    Groetjes aan Patricia