Bienvenido Peru 🇵🇪 20

17 oktober 2022 - Callao, Peru

8u30 goedemorgen, deze zondag lekker ontbijten, met zoals steeds lekkere pistolets, nu met palta ( bij ons noemen ze dat avocado) en Tamale de pollo ( Een tamale is een traditioneel hartig of zoet gerecht uit Latijns-Amerika. Het bestaat uit een van oorsprong in maïsblad, later ook wel in een bananenblad gestoomde maïsdeegrol met of zonder vulling. De rol kan gevuld worden met: vlees, groenten, kaas, fruit of rijst.) Weer iets nieuws bijgeleerd👍Tijd om eens te whatsappen  met het thuisfront, Mandy zal aan het werk zijn , en Monique nog niet kunnen bereiken, de rest wel gesproken 👍👍en zo naderen we stilaan de middag en is eindelijk de zon  ook aanwezig 👍🌞 tijd om op uitnodiging van Katherine en Lu lomo saldato en pollo a la brasa te gaan eten, en dat heeft weer goed gesmaakt, terug thuis gekomen , even men mails nakijken, oei een mail van putters, met de mededeling dat mijn dozen op den boot gaan op 2 november en op 29 november in de haven van Callao Peru aankomen, heb de mail toch goed gelezen hé… jaja, toch ook weer positiefs nieuws hé, dan nog even mijn zuster Monique verjaardag gewenst, met Mandy zal ik morgen wel eens bellen, zal het vandaag te druk hebben gehad. En zo zijn we weer 16u tijd voor een koffieklets met de vriendinnen van Patricia 👍👍 terug thuis en het is ondertussen 20u, tijd om wat tv te kijken en men bed op te zoeken, nee nu geen hamburger van Walther meer, buikje zit vol met 3 Pie de manzana van KFC, die zijn ook weer binnen geraakt, en met deze wens ik jullie zoals steeds een zalige nachtrust en voor morgen , of voor jullie vandaag veel leesplezier. 👋👋👋

8.30 am buenos días, desayuna rico este domingo, con deliciosos panecillos como siempre, ahora con palta (le llamamos aguacate) y tamal de pollo (un tamal es un plato tradicional salado o dulce de América Latina. Consiste en una en hoja de choclo, luego también palote de choclo al vapor en hoja de plátano con o sin relleno. El rollo se puede rellenar con: carne, verdura, queso, fruta o arroz.) Aprendí algo nuevo otra vez 👍 Hora de whatsapp con el frente de casa, Mandy está en el trabajo, y todavía no han podido comunicarse con Monique, el resto ha hablado 👍👍 y así poco a poco se acerca la tarde y el sol finalmente también está presente 👍🌞 hora de tomar lomo saldato y pollo a la brasa en la invitación de Katherine y Lu fue a cenar, y eso supo bien de nuevo, volví a casa, solo revise mis correos electrónicos, ups, un correo de jilguero, con el anuncio de que mis cajas estarán en el bote el 2 de noviembre y llegarán a el puerto de Callao Perú el 29 de noviembre, acertó el correo electrónico  leer oye… sí, otra vez noticias positivas oye, entonces le deseo el cumpleaños a mi hermana Monique, llamaré a Mandy mañana, debe haber estado demasiado ocupado hoy.  Y así estamos de nuevo a las 4 pm hora de una charla de café con los amigos de Patricia 👍👍 de vuelta a casa y ahora son las 8 pm, hora de ver un poco de televisión e ir a la cama, no más hamburguesa de Walther, la barriga está llena de 3 Pie de manzana de KFC, también han vuelto a llegar, y con esto les deseo un buen descanso como siempre y para mañana, o para ustedes hoy, mucho placer de leer.  👋👋👋

1. Lieve De Pelsmaker:
    17 oktober 2022
    En of we veel leesplezier hebben
    Elke ochtend kijk ik er naar uit en begint mijn dag al glimlachend
    😀😀😀😀
  2. Monique Janssens:
    17 oktober 2022
    Mijn dag begint heel goed met uw blog te lezen,bij een lekker tasje koffie.De regen valt hier met bakken uit de lucht.Gisteren zomer weer nu typisch Belgisch weer.groetjes Monique
  3. Ann janssens:
    17 oktober 2022
    Altijd een mooi verhaal om wakker te worden hier ,en de watsapp was wel tof mag je meerden groetjes daar aan iedereen
  4. Yvonne:
    Leuke blog 👍