Bienvenido Peru 🇵🇪 26

23 oktober 2022 - Callao, Peru

Goedemorgen het is 8u tijd voor een goei tas koffie, en men dagelijks pistolets 👍en vandaag staat er voetbal op het programma, terwijl mijn vrouwtje in Lima zit bij vriendinnen om een heilige te vieren, en ja ieder zijn pleziertje 👍Ikke met de mannen naar het voetbal, noem  het zaalvoetbal maar dan wel buiten in een stadion in La Perla👍 Alefero speelde 1-1 tegen en toch haalbare tegenstander. En nu terug thuis, Oei vrouwtje nog steeds niet thuis, dus ga ik maar eens tot in Callao voor een lekkere combinado, en misschien wat Shopping doen. En nu rest de vraag?? Wat gaan we vanavond eten hé.  Misschien pollo a la brasa😂 en inderdaad, dit gaan we eten op de vooravond van Gladys haar verjaardag, gauw wat cadeautjes gekocht, en ze was er zeker blij mee, na deze prachtige dag een beetje babbelen met Christian over het verloop van morgen, maar daar lezen jullie morgen meer over, tot hier mijn relaas en bij dezen wens ik jullie een rustige nacht en tot morgen 👍

Buenos dias son las 8 la hora de un buen cafe, y sus pistoletazos diarios 👍 y hoy hay futbol en el programa, mientras mi esposa esta en lima con amigos para festejar un santo, y si a cada uno su gusto 👍 Yo con los hombres al fútbol, ​​llámese futsal pero afuera en un estadio de La Perla👍 Alefero jugó 1-1 ante un rival aún factible.  Y ahora de vuelta a casa, oh, mi esposa todavía no está en casa, así que iré a Callao por un buen combinado y tal vez haga algunas compras.  Y ahora queda la pregunta  ¿Qué vamos a comer esta noche?  Tal vez pollo a la brasa 😂 y de hecho, vamos a comer esto en la víspera del cumpleaños de Gladys, rápidamente compré algunos regalos y ella ciertamente estaba feliz con eso, después de este hermoso día, una pequeña charla con Christian sobre el progreso de mañana, pero tú leeré más sobre eso mañana, hasta que aquí está mi historia y les deseo una noche tranquila y nos vemos mañana 👍

1. Yvonne:
    23 oktober 2022
    Tot morgen 😉
  2. Monique Janssens:
    23 oktober 2022
    Tot morgen zie er al naar uit 😘😘😘