Bienvenido Peru 🇵🇪 41

7 november 2022 - Callao, Peru

6u30 goedemorgen en nog steeds zere keel pfff. Vandaag zoals gezegd naar airport.En vandaag komt de ruitenwasser. De ruiten blinken weet, was nodig😂 en chocolademelk is ook weer gemaakt op de Peruaanse wijze, en héél lekker 😂en mijn keelpijn blijft duren, volgens apotheker een infectie, en morgen afspraak in Clinica bij dokter voor de nodige medicatie. Vandaag dan maar een dagje het heel rustig aan doen, want morgen zou ik toch graag wat beter zijn, op mijn verjaardag,  en na een lekker avondmaal, klaargemaakt door men schatje met name Aji de pollo( Ají de pollo is een typisch gerecht uit de Peruaanse keuken , met name uit de kust , [ 1 ] dat bestaat uit een chili of dikke room met gerafelde kippenborst . Deze room wordt geserveerd met gekookte aardappelen , en soms met witte rijst .

Dat weet je ook weeral, sorry dat ik vandaag niet veel te vertellen heb, maar mijn gezondheid speelt me danig parten.

bij deze wens ik jullie zoals steeds een rustige nacht en tot morgen 👍💊👍💊👍💊

6:30 am buenos días y todavía me duele la garganta.  Hoy como dijo al aeropuerto. Y hoy viene el limpiador de ventanas.  Brillan las ventanas saben, era necesario y la leche con chocolate también se hace a la manera peruana, y muy rica 😂 y mi dolor de garganta sigue, según el farmacéutico una infección, y mañana cita en Clínica con médico para la medicación necesaria.  Hoy me lo tomaré con calma por un día, porque mañana me gustaría estar un poco mejor, en el día de mi cumpleaños, y después de una buena cena, preparada por mi querido Ají de pollo (Ají de pollo es un plato típico de la Cocina peruana, especialmente de la costa,[1] que consiste en un ají o crema espesa con pechuga de pollo desmenuzada, servida con papas sancochadas, ya veces con arroz blanco.

Lo sabes de nuevo, lo siento, no tengo mucho que decir hoy, pero mi salud me está jugando una mala pasada.

Te deseo una noche tranquila como siempre y hasta mañana

1. Lieve De Pelsmaker:
    7 november 2022
    Veel beterschap en verzorg u maar goed .
  2. Monique Janssens:
    7 november 2022
    Gelukkige verjaardag Rene en verzorg u maar goed.
    🎉🎈🎊☕️🍰🥂🍾
  3. Yvonne:
    7 november 2022
    Veel beterschap en een happy one 🥂
  4. Jean-Marie Mignolet:
    Ne gelukkige Rene!!
  5. Patrick De Schepper:
    Veel beterschap 😉
  6. Peter Schaumburg:
    Happy birthday mijne vriend
  7. Karel Van Laer:
    7 november 2022
    Een gelukkige verjaardag gewenst vanuit de uitkijktoren. Hopelijk ook doet de medicatie zijn werk, zodat je wat kan vieren. 🍾🥂
  8. Ann janssens:
    7 november 2022
    Gelukkige verjaardag en laat je maar goed verzorgen