Bienvenido Peru 🇵🇪 43

9 november 2022 - Callao, Peru

Goedemorgen, ti’s 6u20, goed geslapen, maar keelpijn licht verbeterd en we starten opnieuw met de nodige medicatie, en we zullen ons eens klaarmaken om de dag mee te beginnen en ja ge raad het al naar den bakker om lekkere pistolets te halen, toch eens overwegen om zelf brood te bakken 😂😂.En namiddag komt eindelijk tussen 14u en 16u Claro om beeld te verzorgen op mijn gloed nieuw tv toestel, wat zal ik op 20 november kunnen genieten van het wereldkampioenschap ⚽️⚽️⚽️ En ja hoor Claro is geïnstalleerd, o ja ik heb ook kanaal 4, maar ook Fox-sport 👍👍. En zo naderen we stilaan de avond, en hebben hier nog een taart staan van gisteren, die zullen we zo dadelijk aansnijden met een goei tas koffie 👍 en zo word het stilaan avond , tijd voor een lekkere chineze soep te eten, en omdat we de telefoon niet direct vinden, had Susan toch weer voor een mooi alternatief gezorgd, 👍

Aji-No- men de pollo
en ja dat smaalt ook eens. En zo naderen we stilaan het einde van deze dinsdag, en zullen we stilaan afsluiten met zoals steeds dezelfde wijze, en dat is dat we jullie zoals steeds een rustige nacht en tot morgen wensen, tot gauw voor meer avonturen ten huize Peru, Hasta luego 👍👍

Buenos días, son las 6.20 am, dormí bien, pero el dolor de garganta ha mejorado un poco y comenzamos de nuevo con la medicación necesaria, y nos prepararemos para comenzar el día y sí, lo adivinaste, al panadero para conseguir unos buenos panecillos, de todos modos considere hornear pan usted mismo 😂😂. Y la tarde finalmente llega entre las 2 pm y las 4 pm Claro viene a cuidar la imagen en mi flamante televisor, podré disfrutar del campeonato mundial el 20 de noviembre ⚽️⚽️⚽️ Y sí Claro está instalado, ah si también tengo canal 4, pero también Fox sports 👍👍.  Y así poco a poco se va acercando la tarde, y aún nos queda un pastel de ayer, lo cortaremos en un momento con una buena taza de café 👍 y así poco a poco se hace la tarde, hora de comer una rica sopa china, y porque si no hubiera podido encontrar el teléfono de inmediato, Susan habría brindado una buena alternativa,

Aji-No- men de pollo

y sí, eso también apesta.  Y así nos vamos acercando al final de este martes, y poco a poco iremos cerrando con la misma forma de siempre, y es que como siempre os deseamos una noche tranquila y hasta mañana, hasta pronto para más aventuras en casa de Perú, Hasta luego 👍

1. Ann janssens:
    9 november 2022
    Ik zoals altijd met de nacht op 142 Dus ik lees het direct
  2. Monique Janssens:
    9 november 2022
    Kippensoep is goed voor uw keel.Tot morgen.