Bienvenido Peru 🇵🇪 45

11 november 2022 - Callao, Peru

7u mooi uur om op te staan, gauw naar de verkoopster om camote,(zoete aardappel) en reyena (In de gastronomie wordt vulling de eetbare substantie of het mengsel genoemd waarmee een zak met een ander voedingsmiddel kan worden gevuld.  Veel voedingsmiddelen zijn gevuld, waaronder vlees, groenten en fruit, of noem het zoals in België bloedpens😂 kost al gauw 10 soles, en laat dat nu net 2 soles teveel betaald te hebben, ze kennen me blijkbaar nog niet hier, die 2 soles gaan ze me terug geven, dan kennen ze den Belg nog niet👍😂😂en zo zijn we rap middag, tijd om wat Kip en frit te eten, vandaag doen we het wat rustig aan , want wat ik meemaakte met mijn gezondheid treft nu mijn vrouw, dus ook maar medicatie slikken, voor mij nog 1 dag en dan zou het toch al veel beter moeten zijn, is wel beter maar af en toe dat hoesten hé. Zal wel beteren als de zon wat meer gaat schijnen, smorgens en savonds koelt het fel af, maar eens de zon door schijnt is het heerlijk vertoeven buiten. Na wat naar het voetbal geluisterd te hebben, tijd voor een wandeling te maken, zodat mijn spieren wat oefening krijgen.Maar de koude wind  beslist hier anders over, wil niet opnieuw verkouden geraken, dus lekker thuis wat tv kijken, chucky the serial lijkt me spannend 👍En zo naderen we weer stilaan de klok van 22u30 en is het weeral tijd om de lakens op te zoeken, en warmpjes te dekken, zo lekker warm en dus wens ik je een rustige nacht en tot morgen 👍👍

7 a.m. linda en punto levantarse, rápido a la vendedora de camote, (boniato) y reyena (En gastronomía se denomina relleno a la sustancia o mezcla comestible con la que se puede llenar una bolsa con otro alimento. Muchos alimentos son lleno, incluyendo carne, verduras y frutas, o llamarlo como en Bélgica, la tripa de sangre cuesta rápidamente 10 soles, y eso solo ha pagado 2 soles de más, aparentemente todavía no me conocen aquí, me devolverán esos 2 soles. a mí, entonces todavía no conocen a la belga 👍😂😂 y pronto estamos en la tarde, hora de comer pollo y papas fritas, hoy nos lo tomamos con calma, porque lo que viví con mi salud ahora afecta a mi esposa, así que también Trague la medicación, para mí un día más y luego debería estar mucho mejor de todos modos, está mejor pero de vez en cuando esa tos, oye. , pero una vez que el sol brilla, es maravilloso quedarse afuera  et ball, es hora de caminar para que mis músculos se ejerciten un poco. Pero el viento frío decide lo contrario, no quiero volver a resfriarme, es bueno ver un poco de televisión en casa, chucky, la serie parece emocionante 👍 Y así estamos se acerca el reloj de las 10:30 p.m. nuevamente y es hora nuevamente de buscar las sábanas y cubrirse cálidamente, tan agradable y cálido y así les deseo una noche tranquila y nos vemos mañana 👍👍