Bienvenido Peru 🇵🇪 46

12 november 2022 - Callao, Peru

Pffff eindelijk bijna verlost van die keelontsteking, nog 2 dagen antibiotica slikken , een extra  flesje siroop en ik zou terug de oude zijn. Na men ontbijt even met Rocio naar de mercado voor zoals jezus het zo mooi kon zeggen, geef ons heden ons dagelijkse menu, en vandaag gaat dat het volgende zijn, zoals verleden week met name olluco con pollo, is zoals Susan zegt ay que rico. Maar wat was dat vermoeiend, ik dacht dat ze vandaag de marathon liepen in de mercado, bij navraag lijkt het haar dagelijkse gewoonte te zijn dat ze zo rap stapte, al een geluk stonden ze mij aanneemt apotheker op te wachten om mij direct te kunnen reanimeren 😂😂😂 We mogen al eens lachen hé 😂 na deze flinke wandeling zal ik het noemen terug thuis geraakt, om na het middagmaal een rustpauze in te lassen. Dat deed deugd en nu met zen 5 naar Callao om een lekker dessert te nuttigen. Daarna richting Mall Plaza voor wat inkopen te doen en ja ge kunt er niet naast kijken…. Kerstmis is in aantocht 👍 Het zal niet lang meer duren of het huis zal versierd zijn👍 En dit was het dan weer voor vandaag, bij dezen wens ik jullie zoals steeds een rustige nacht en tot morgen 👍👍

Pffff finalmente casi me deshice de esa infección de garganta, 2 días más de antibióticos, una botella extra de jarabe y volvería a ser el mismo de antes.  Después de desayunar vamos al mercado con Rocío porque como bien diría Jesús, nos dan hoy nuestro menú del día, y hoy será el próximo, como la semana pasada en particular olluco con pollo, como dice Susan ay que rico.  Pero que cansino eso, pense que hoy corrieron la maraton en el mercado, al preguntarle parece ser su habito diario que caminaba tan rapido, por suerte me estaban esperando un farmaceutico para poder resucitarme de inmediato 😂😂😂 Podemos reírnos a veces después de esta larga caminata. Lo llamaré de vuelta a casa, para descansar después del almuerzo.  Eso estuvo bueno y ahora con zen 5 al Callao a comer un rico postre.  Luego hacia Mall Plaza para hacer algunas compras y sí, no te lo puedes perder….  Se acerca la Navidad 👍 No falta mucho para que la casa esté decorada 👍 Y eso es todo por hoy, les deseo una noche tranquila como siempre y nos vemos mañana 👍👍

1. Monique Janssens:
    12 november 2022
    Hier beginnen ze ook met Kerstversieringen alleen een pak kouder is het hier.Vannacht heeft het gevroren.
  2. Yvonne:
    12 november 2022
    Ja hier ook al versiering, gevroren?? Brrrr. Hier niet hoor, lekker warm
  3. Staf Sommeryns (portierke) st:
    13 november 2022
    Ja René ,ik kan niet iedere avond iets schrijven maar ik kopieer wel elke dag uw gazetje in een map. Ik wens je een spoedig herstel, zodat jij ook aan de kerstversiering kan beginnen. Ik hoor en zie ook aan je grdrag dat je daar n Peru een gelukkige man bent, zo houden en tot de volgende.