Bienvenido Peru 🇵🇪 47

13 november 2022 - Miraflores, Peru

9u een mooi uur om op te staan, en deze keer niet naar den bakker voor pistolets, maar vandaag eten we bruin integral brood van bij tottus. 4 sneetjes en buikje zit vol. Dan maar alles klaarmaken voor vieruurtje, water koekjes en wijn voor één lekkere puck-nick in het Parque del Amor in Miraflores. Noem het de kleine versie van de bekende boulevard in Barcelona 👍 na deze mooie pauze in het liefdespark, tijd om even binnen te springen bij Pizzahut voor wat Pizza( en een spaghetti bolognesi met Milanesa 😂😂tijd voor een prachtige avondwandeling langs Larcomar, en Kennedy  door Miraflores, en hier komen we zeker terug hoor, al was het om een lekker broodje te gaan eten bij La Luche. Na een flinke wandeling tijd voor een taxi op te zoeken naar Callao, oei Callao is voor de meeste chauffeurs uit hun richting, blijven liever hier rondtoeren dan maar een stadsbus genomen van Miraflores naar Ovalo La Perla om vandaar een wandeling te maken tot thuis, waar het niet dat Christian nog zorgde voor een heerlijke friet. Moe en voldaan kruipen we nu in ons nestje en jaja ook deze keer wens ik jullie zoals steeds een rustige nacht en tot morgen 👍👍

9 am una hora linda para levantarse, y esta vez no a la panadería por pistoletes, pero hoy comemos pan integral integral de Tottus.  4 rebanadas y la barriga está llena.  Luego prepara todo para la merienda, bizcochos de agua y vino para un buen puck-nick en el Parque del Amor de Miraflores.  Llámalo la versión pequeña del famoso bulevar de Barcelona después de este agradable descanso en el parque del amor, hora de pasar por Pizzahut para comer algo de pizza (y un espagueti a la boloñesa con Milanesa 😂😂 hora de un hermoso paseo nocturno pasando por Larcomar y Kennedy por Miraflores , y definitivamente regresaremos aquí, incluso si fuera para tomar un buen sándwich en La Luche Después de una larga caminata para buscar un taxi a Callao, ¡vaya! Callao está fuera de su dirección para la mayoría de los conductores, prefiero quedarme aquí para un recorrido que tomar un autobús urbano desde Miraflores hasta el Óvalo La Perla para dar un paseo desde allí hasta su casa, donde no es que Christian todavía nos sirviera deliciosas papas fritas Cansados ​​y satisfechos ahora nos metemos en nuestro nido y sí, esta vez también les deseo una paz noche como siempre y hasta mañana

1. Monique Janssens:
    13 november 2022
    Geniet van jullie zondag tot morgen 😘😘😘